Færre unge indvandrere i Københavns Dommer~
Fra : Tveskaeg

Dato : 31-07-06 11:11

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3867200/

Jeg kunne godt tænke mig at se statistikken pr. måned og så
sammenligne når resten af året er gået.

Jeg tror selv at faldet hænger samme med "ferie" rejserne, nu har vi
jo lige evakueret 5300 danske statsborgere fra Libanon så mon ikke
om vi snart får normale tilstande i dommervagten igen.

Fra : Allan Riise

Dato : 31-07-06 11:33

Tveskaeg wrote:
> [...]
> jo lige evakueret 5300 danske statsborgere fra Libanon så mon ikke
> om vi snart får normale tilstande i dommervagten igen.

Jeg mener at du tager fejl.
Det hænger sammen med at også flere i den gruppe er kommet i arbejde ( dog
ikke i samme antal som etniske Danskere ) og den hårdere strafferetslige
linie.

--
Allan Riise

Fra : Knud Larsen

Dato : 31-07-06 12:27

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> [...]
> ikke i samme antal som etniske Danskere ) og den hårdere strafferetslige

Det er jo meget små tal som let kan fluktuere, - når vi kun ser på "unge".

"Hvor 23 af de unge, der blev krævet fængslet, havde en dansk baggrund,
havde 34 indvandrerbaggrund. Sidste år var tallene for det første halvår
henholdsvis 20 af dansk baggrund og 58 med indvandrerbaggrund."

Sidst jeg hørte om 2g og arbejdsmarkedstilknytning, da sagde man, at den var
gået ned de sidste fem år, - men nogen gange modsiger disse statistikere
hinanden. Man *skulle* jo tro at den var gået op, - ellers er da fanden helt
løs.

Det ER jo forøvrigt rigtigt at palæstinensere topper listen over folk med
domme, og det er med flere hundrede procent.

Fra : Frank

Dato : 31-07-06 12:43

Hej

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det hænger sammen med at også flere i den gruppe er kommet i arbejde ( dog
> ikke i samme antal som etniske Danskere ) og den hårdere strafferetslige
> linie.

Så 'de manglende' er enten i arbejde eller i fængsel?

Mvh
Frank

--
We should invade their countries, kill their leaders and convert them to
Christianity.

Fra : Allan Riise

Dato : 31-07-06 12:46

Frank wrote:
> Hej
>
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Så 'de manglende' er enten i arbejde eller i fængsel?

Udsigten til at blive udvist af landet, at få familien smidt ud af hjemmet
og en bedre social stilling qua et arbejde, er jo det der er konsekvensen af
hvad jeg skrev tidligere, og helt klart, er man i arbejde og ikke hænger på
gadehjørnet i dårligt selskab vil det helt automatisk få rigtig mange ud af
den "onde" cirkel.

--
Allan Riise

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 13:20

On Mon, 31 Jul 2006 13:45:54 +0200, Allan Riise skrev:

> [...]
> gadehjørnet i dårligt selskab vil det helt automatisk få rigtig mange ud af

Hvis de så også dropper ud af koranforestillingen om vantros
undermenneskelighed, er endnu mere nået.

Til sidst kan de ende med at blive så rationelle og produktive
og sympatiske mennesker, at problemet med dem helt forsvinder.

Meeeeeen .... der er godt nok lang vej, før det kommer så
langt og set i historisk perspektiv, er der ikke rigtig noget,
som taler for, at det nogensinde sker.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Patruljen

Dato : 04-08-06 15:28

Allan Riise wrote:

> [...]
> gadehjørnet i dårligt selskab vil det helt automatisk få rigtig mange ud af

Du lyder som en piratkopi af Dr.Phill. Get a job, er løsningen.
Er det virkelig så enkelt, Allan Riise? Et job, og alle problemer er
løst?

Best regards Bruun