Harddisk til PowerBook
Fra : Anders

Dato : 20-06-01 16:51

Jeg er på udkig efter en større harddisk til min PowerBook (pismo) og er på
udkig på eBay efter et godt køb. Mit blik er faldet på denne:

http://cgi.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1247759364

Er der nogen der ved om denne skulle/ikke skulle fungere i min computer?

Anders

PS: Jeg har ikke glemt DVD medlemslisten, men jeg skal lige have overstået
mine eksamen.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 20-06-01 17:00

Anders <ajk@mac.com> wrote:

> [...]
>
> http://cgi.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1247759364
>
> Er der nogen der ved om denne skulle/ikke skulle fungere i min computer?

Har selv en Pismo, og har netop bestilt 2 stk 20 GB TravelStar; de
spiller fint med Pismo og Apples diskværktøj. Hvis du ikke orker deltage
i en auktion, kan du købe disken gennem IT-butikken for 1650 kr. incl.
moms og forsendelse.

http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=act580349

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-06-01 23:28

In article <1evbb3l.jt6w4ngbvriiN%janus@netcetera.dk>,
janus@netcetera.dk (Janus Sandsgaard) wrote:

> Har selv en Pismo, og har netop bestilt 2 stk 20 GB TravelStar;

Skal du af med de gamle diske?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Johnny Louis

Dato : 21-06-01 00:40

> Skal du af med de gamle diske?

Hvad med en 10 GB IBM travelstar (100% ok) til kr. 650,- så ofrer jeg
det ekstra og køber en 20 GB.

Johnny Louis

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-06-01 16:38

In article <1evbwg1.hho0kj3cwz1yN%bendataFJERN@DETTEpostman.dk>,
bendataFJERN@DETTEpostman.dk (Johnny Louis) wrote:

> Hvad med en 10 GB IBM travelstar (100% ok) til kr. 650,- så ofrer jeg
> det ekstra og køber en 20 GB.

Jeg skal lige se om jeg kan få en aftale i stand med finanserne.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Johnny Louis

Dato : 21-06-01 17:34

> Jeg skal lige se om jeg kan få en aftale i stand med finanserne.

Er du interesseret i flere for nu vil min kone også have 20 GB.

Johnny Louis

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-06-01 22:59

Johnny Louis <bendataFJERN@DETTEpostman.dk> wrote:

> Er du interesseret i flere for nu vil min kone også have 20 GB.

Sørg for at den ikke er for stor! Pladsen i iBook'en er meget trang, og
jeg mener eks ikke at der findes 30GB diske der er små nok.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Juhu, jeg har endelig fået en bolig))))

Fra : Johnny Louis

Dato : 22-06-01 12:50

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Sørg for at den ikke er for stor! Pladsen i iBook'en er meget trang, og
> jeg mener eks ikke at der findes 30GB diske der er små nok.

Ja det er rigtigt, jeg håber det er højden du tænker på for så går det,
10 og 20 GB fra IBM er 9,5 mm høje og den 30 GB er 12,5 mm høj.

20 GB disken er også det bedste køb hvis man ser på prisen pr. GB.

Johnny Louis

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 21-06-01 10:51

On Thu, 21 Jun 2001 00:28:09 +0200, Martin Edlich
<newsspam2@mail.edlich.dk> wrote:

> Skal du af med de gamle diske?

Beklager. De er afsat til nogle PB-ejere der kun har 2 GB diske.

-j

--
Netcetera Aps         Men are from Earth.
Brolaeggerstraede 4       Women are from Earth.