Zionisterne opgiver krav om afvæbning
Fra : Jesper

Dato : 29-07-06 18:13

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4578068.html

Zionisterne har defacto opgivet at afvæbne Hizbollah.

--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 29-07-06 18:51

Jesper wrote:
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4578068.html
>
> Zionisterne har defacto opgivet at afvæbne Hizbollah.

Så må de også opgive Zionismen.

Forudsætningen for at andre lande skal sende tropper,
som kan forhindre at Hizbollah eller andre sender raketter ind over
Israel er at de føler at Israel er sympatisk og værd at bevare.

Men bosættelserne på vestbreden og den nedværdigende behandling som man
har givet den indfødte befolking har fjernet den sympati som hele landet
blev oprettet på.

Man har lagt for meget vægt på at have militær magt over bibelsk land,
og glemt den livsvigtige støtte som er landets eksistends grundlag.

Kun et land støtter Israel og hvis dette land en dag svigter, bare en
kort tid, så forsvinder Israel, som så mange gange før.

Man har skabt Hizbollah under det første besøg, og nu i dag har man fået
samlet en masse støtte til Hizbollah så bevægelsen er blevet styrket.

Hvis man til stadighed arbejder på at samle støtte til sine fjender og
afviser sine vendres værdier, så graver man sin ejen grav.

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-06 11:02

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
(klip)
> Zionisterne har

Skal du ikke ud og heile sammen med beduinvenner?

Fra : Jesper

Dato : 30-07-06 11:16

"Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> (klip)
>
> Skal du ikke ud og heile sammen med beduinvenner?

Hvis du ellers havde læst gruppen her lidt længere, så ville du vide at
jeg ønsker de herboende muhamedanere hen hvor pebret gror. Det er bare
lidt vanskeligt at sende palæstinenserne hjem, når zionisterne har
stjålet deres land!

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 11:33

> [...]
> jeg ønsker de herboende muhamedanere hen hvor pebret gror. Det er bare
> lidt vanskeligt at sende palæstinenserne hjem, når zionisterne har

Send dem til resten af muhamedanien. Det strækker sig fra
atlanterhavskysten til Bangladesh...

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-07-06 12:26

On Sun, 30 Jul 2006 12:33:10 +0200, Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Send dem til resten af muhamedanien. Det strækker sig fra
> atlanterhavskysten til Bangladesh...

Send du bare og se hvor langt du kommer med det. Ingen vegne.
Palæstinenserne har allerede et land. Palæstina, og hvis du
mener, det er i orden, at man tager deres land, så mister du
al moralsk ret til at protestere, overfor dem der skulle mene,
det er i orden at tage danskernes land.

Det kan så være din holdning; men hvis ikke ... så foreslår
jeg, du kommer med lidt bedre løsningsforslag.
--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 12:35

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
> det er i orden at tage danskernes land.
>
> Det kan så være din holdning; men hvis ikke ... så foreslår
> jeg, du kommer med lidt bedre løsningsforslag.

Send dem til Vestbanken eller Gaza... problem solved.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-07-06 13:39

On Sun, 30 Jul 2006 13:34:48 +0200, Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Send dem til Vestbanken eller Gaza... problem solved.

Som om vi ikke modtager nogen fra Vestbanken eller Gaza.
Problem _not_ solved. Kom igen.

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 14:58

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Som om vi ikke modtager nogen fra Vestbanken eller Gaza.
> Problem _not_ solved. Kom igen.

Muhamsere hører lige så lidt til i Danmark som en skrubtudse hører til
på mit gulvtæppe. Send dem hjem hvor du føler sig hjemme. Hvorend i
Muhamedanien det nu er.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 12:07

On Sun, 30 Jul 2006 15:57:34 +0200, Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Muhamsere hører lige så lidt til i Danmark som en skrubtudse hører til
> på mit gulvtæppe. Send dem hjem hvor du føler sig hjemme. Hvorend i
> Muhamedanien det nu er.

Okay, vi er tilbage til start. Palæstinenserne har et land.
Det vil du skide på, da israelerne har taget det. Dine
betragtninger over hvor folk hører til og bør forføje sig er
derefter uden betydning, da det kun er tomme ord i din mund. I
virkeligheden er det bare muhamedanerne du hader. Princippet
om hvem der hører til hvor og deres ret rager dig en fjer.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : Jesper

Dato : 30-07-06 13:50

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Send dem til Vestbanken eller Gaza... problem solved.

Problemet er, at zionisterne ikke tillader dem indrejse i de to områder.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 14:58

> Problemet er, at zionisterne ikke tillader dem indrejse i de to områder.

Jeg er sikker på at Danmark kan få en udvekslingsaftale i stand.

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-06 23:53

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
(klip)
> [...]
> jeg ønsker de herboende muhamedanere hen hvor pebret gror. Det er bare
> lidt vanskeligt at sende palæstinenserne hjem, når zionisterne har

Og hvis du havde fulgt lidt med i historietimerne, havde du vidst, at der
aldrig har været noget Palæstina og at israelerne derfor ikke kan have
stjålet det. Du havde muligvis også stødt på den FN-resolution, der dannede
retsgrundlag for staten Israels dannelse.

Så du hader altså både arabere og jøder. Hvad med negere og asiater? Og
grøndlændere? Eller svenskere?

Ulrik