Toiletrulle-karnappen.
Fra : Bo Warming

Dato : 21-07-06 20:36

Toiletrulle-karnappen.

Jeg er ret stolt af den udestue i 2 sals højde, som jeg har opført med
tre ny lejeres hjælp og design-medvirken, og som jeg håber kommunen
ikke forlanger fjernet, når de kommer og går den nærmere efter i
sømmene om fire dage. Undskyldningen for at bygge uden tilladelse, er
at sådan gør fugle med reder, og der er opstået behov for hurtigt at
smække gennemsigtig plastbeskyttelse af 12 karnapvinduer ned når
stenkastangreb fra bøller.

Jeg tror at konceptet til normale forhold kunne blive en sællert, så
man på ethvert hus ku hænge en altan-stue på et vindue og udvide
boligareal med en stue, ligesom man med metalbeslag hænger en
toiletrulle på badeværelsesvæggen.

I mit tilfælde har villaen to karnapper der titter frem i det 45grader
skrå sydvendte skiftertag i 1 salshøjde.

Forbindende dem er lagt lægter langs huset og på disse nogle
krydsfinerplader, 1½gange2½ meter så et terassegulv er opstået i 2
salshøjde.

Man kan komme op at sole sig her via stige fra haven eller ud af
hems-vindue i 2 salshøjde(og er der tegn på godkendelse, vil vindue
blive udvidet til dør med vinkelsliber snart)

Som tag og væg er spændt gennemsigtige lexanplader der med
barduner(kabelstrips) er fæstet i alle retninger og nok vil kunne
modstå storme efter lidt yderligere forstærkning. Bambuskæppe på 4
metet stiver det kun 1-2 mm tykke plast af.

Når det bliver koldt vil jeg gøre rummet nogenlunde hermetisk tæt ved
at oppuste en stor luftmadras jeg har i hver ende.

Jeg tænker mig at kinesere kunne udvikle en gennemsigtig plastikrulle
a la det yderste lag af en ny toiletrulle og med stærke barduner til
beslag i mur og tag kan den fra kran hurtig hægtes på ethvert hus,
hvor der er vindue, hvorigennem man kan gå ud i det ny lyse rum.

Nederst i cylinderen lægges et stabilt vandret gulv og øveste og ydre
del af den gennemsigtige plastcylinder skal være skydelågsagtig så man
i hedebølge kan gøre husets ny rum til en åben altan.

Hvem kan ikke bruge et ekstra rum? Når en ny hylde sættes op i hjemmet
er den snart fuld og kan ikke undværes. Et rum, der er stærkt
plexiglas og er lyst og vinterhaveagtig, vil være dyrt at opvarme men
skønt at opholde sig i, når solen skinner om vinter, forår og
efterår - og om sommeren hvis man ikke har have.

"Hvad indad tabes skal udad vindes" sagde Enrico Dalgas i 1864 - og
når vi får børn og kærester taber vi plads og lebensraum-behov vokser

Du ser ting, og du siger: "Hvorfor?" Men jeg drømmer ting, som aldrig
fandtes og jeg siger: "Hvorfor ikke?" George Bernard Shaw (som var
for travl til kildeangivelser: ""Some see things that are and ask
themselves, why? I dream things that have never been and ask myself,
why not?" - Aeschylus ")

Bo Warming, cand.scient. Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000

Fra : @

Dato : 21-07-06 21:08

On Fri, 21 Jul 2006 21:35:31 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]

>Når det bliver koldt vil jeg gøre rummet nogenlunde hermetisk tæt ved
>at oppuste en stor luftmadras jeg har i hver ende.

Bo du har ført byggesjusk op i på et højere stade

det er lige før jeg kunne fristes til at tage en hjelm på og komme og
besigtige "byggeriet"

>"Hvad indad tabes skal udad vindes" sagde Enrico Dalgas i 1864 -

hvorpå han satte gang i ødelæggelsen af store dele af midtjylland

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : GB

Dato : 21-07-06 21:12

"@" <1@invalid.net> wrote in news:9kc2c2dbmqujb3nmj5r0io9610a7b166ac@
4ax.com:

"Det kan der sgu være noget om", som manden sagde, da han pakkede Rundetårn
ind i lokumspapir.

GB

Fra : Bo Warming

Dato : 22-07-06 03:21

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "@" <1@invalid.net> wrote in
> 4ax.com:

> "Det kan der sgu være noget om", som manden sagde, da han pakkede
> Rundetårn
> ind i lokumspapir.

I min barndom kaldte man små enmands glasfiber-joller for
"egoist-joller" og jeg har med massseproduktion af trepersoners karnap
af polycarbonatplast ikke tænkt på Rundetårn-dimensioner

Men why not? - måske man på bjergsider kunne hænge turisthotel med
flot udsigt og glemme fundament og lade trosser til bjergtop sikre
stabilitet.

Nutidens bygge-omstændelighed er ofte at gå over åen efter vand. Det
er altid klogt at hoppe over, hvor gærdet er lavest

Fra : Bo Warming

Dato : 22-07-06 03:07

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> Bo du har ført byggesjusk op i på et højere stade

Var det ikke "At springe over hvor gærdet er lavest" som var eneste
bebrejdelse mod Columbus, da han skød genvej over Atlanten? =
Sømandssjusk ?

Et entreprenør firma har nu fået en uge til at gå med at udskifte sand
i børnehaven overfor hvor jeg bor - de
lader hydraulikken køre i timevis så det larmer og man tror der sker
noget,
De bringer JOBSKABELSE ned på et nyt og LAVERE stade.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-06 17:32

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> Bo du har ført byggesjusk op i på et højere stade

Solsorten i min have har ikke søgt tilladelse til at beskytte ungerr
med en rede
Jeg bygger kreativt, spontant PERFEKTIONISTISK som den og
nedstyrtningrisiko er nul

Gørdetselv skal være LEG og mens man bygger får man ideer og opnår
minimalt forbrug af materialer og tid - why not.?

Dømmesyge @ er helt som dømmesyge antifriheds-Perlsø, der afviser
SIAD-medlemskab udfra grundløse hallucinationer i hans egen hjerne om
jødehad
som Perlsø aldrig har underbygget med citat, for det er umuligt, jvf
byretsdom

@ hallucinerer om byggesjusk man har ikke set mit solide håndværk. Han
taler som den blinde om farverne - helt som kommunen.

Der er stor lighed mellem de to , der ser spøgelser ved højlys dag -
helt som nazier der opdigtede fejl ved jøder, der ikke kunne
underbygges (dolkestødslegenden m.m)

Det er sjovt at bygge som en fugl, improvisere som jeg gjorde på
tenorsaxofonen da jeg spillede i swingorkster i gymnasiet. Man skal
realisere sig selv frit, når man ikke generer andre fysisk. Uenig? At
bygge udfra tegning er som at spille fra noder. Det er OK, hvis man
er slavisk eller til Mozart. Livet er for kort til ikke at lege - når
ideer mødes under HANDLING, opstår sød musik.

Mine ny lejere havde det også sjovt ved fælles brainstorming om 2 sals
udestue med ny materialer i handling. Dog ville pigerne ikke bruge for
meget tid på hvad Klaus Bondam papirnusserne måske forlanger nedrevet.
(Dengang havde jeg ikke klaret tankerne om at jeg vil tage retssag for
at få Forbuds-Bondam latterliggjort, hvis han ikke falder til patten
og giver mig en undskyldning for sine uberettigede bødetrusler. Og om
nødvendigt må jeg betale dagbøder til min død, så byens seværdighed nr
4 (efter Tivoli, havfruen og Assisens) kan stå som vartegn for
frihedskamp og martyrium pga arkitekt-ondskab. Alle vil se at jeg har
ret og ingen orkan kan skade det funktionelle og livreddende
kunstværk.

Fuglerede kaldes rodet, men modstår storme og bruger de
forhåndenværende materialers princip, trial and error, de succesive
approximationers princip - SOM AL GOD SCIENCE, fx da Edison forkullede
bambus indtil rette glødetråd til lampe var stærk og lysende nok

"Arkitektur er frossen musik" Schopenhauer.

(Indbliksgener er problem med tagterasse - derfor er gavl mod nabo en
UIGENNEMSIGTIG oppustet luftmadras, når det bliver færdigt)

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 23-07-06 17:55

> [...]

> jødehad
> som Perlsø aldrig har underbygget med citat, for det er umuligt, jvf

Antifriheds? Sikke noget nonsens. Jeg går ind for uindskrinket frihed så
længe man ikke skader andre eller truer med vold og drab som det er
sandsynligt man vil gennemføre.

Og som jeg har forklaret dig gentagne gange før, Bo Warming, så er du
blevet benægtet medlesskab i SIAD, fordi du rent ud sagt er en
landsbytosse, der ævler om sige med holocaustrevisionistisk snak og
pædofil-ævl, og det kan vi ikke være tjent med i foreningen.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-06 18:21

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Antifriheds? Sikke noget nonsens. Jeg går ind for uindskrinket
> frihed så
> længe man ikke skader andre eller truer med vold og drab som det er
> sandsynligt man vil gennemføre.

Hvor er så dit problem med lige så frihedsmindede mig? Du opsplitter
hvor du burde samle og modarbejder derved frihed.

> [...]
> blevet benægtet medlesskab i SIAD, fordi du rent ud sagt er en
> landsbytosse, der ævler om sige med holocaustrevisionistisk snak og

Definer landsbytosse, please

> pædofil-ævl, og det kan vi ikke være tjent med i foreningen.

Din formand Graversen har angivet jødehad i mine skriverier som
årsagEN til at man nægtede medlemskab.
Heller ikke dine løgne om holocaustbenægtelse og pædofili-fortale kan
stå for en nærmere prøve- at du nu om sider svarer på min retfærdige
anklage for antifrihed og løgn, er dog et fremskridt.

Men kom nu med citat vedr din anklage for jødehad hos mig. Her er du
uundskyldelig lodret løgner.

Og når man som du bruger bevidst løgn imod meddebatører er man
ANTI-FRIHED.

Hvis du vil Islam til livs, skal du ikke dyrke snobberi men
rummelighed,
og samle alle gode kræfter og ikke som Pia udelukke dem som vore
fjender indser er særlig effektive Islam-modstandere.

Selvfølgelig er Jonni Hansen OK - uvoldelig og med muslimkritik i top.

Hans førerprincip er bagatel og ikke i strid med libertarianisme.Der
var meget lort i nazisme%WW2, men du kan ikke gøre hagekors og
kelterkors danskfronterne ansvarlig for det - de har ikke rost alt

Jonni er modsat mig jødekritisk og bioracistisk, men det vejer ikke
tungt - han og Dansk Front har dygtigt arrangeret anti-Islam demo og
du kan lære af denne folkelige gode danskers lederevner. Vær ikke
slave af vort onde TV og godhedsindustri-propagandaen. Tænk selv.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 23-07-06 21:15

> [...]

> Hvor er så dit problem med lige så frihedsmindede mig? Du opsplitter
> hvor du burde samle og modarbejder derved frihed.

Fordi du med din holocaustbenægtelse, undskyld "holocaustminimalisme"
trivialiserer nazisternes jødedrab! Du går en totalitær bevægelses gang!

> [...]
> årsagEN til at man nægtede medlemskab.
> Heller ikke dine løgne om holocaustbenægtelse og pædofili-fortale kan

Jo, det kan det fandenme. SÅ sent som for 1 måned siden skrev du her i
gruppen at "småpiger er sku sexede". Og det er blot toppen af isbjerget.

> at du nu om sider svarer på min retfærdige
> anklage for antifrihed og løgn, er dog et fremskridt.
>
> Men kom nu med citat vedr din anklage for jødehad hos mig. Her er du
> uundskyldelig lodret løgner.

Jeg forstår så ikke hvorfor hver debat mht. grundvidenskablig forskning,
som du kommer ind på ofte drejes over på snak om " jødefysik" og
deslige.

> Og når man som du bruger bevidst løgn imod meddebatører er man
> ANTI-FRIHED.

Grænsen mellem anti-semitisme og holocaustbenægtelse er hårfin. Såmeget
som du har skrevet

> Hvis du vil Islam til livs, skal du ikke dyrke snobberi men
> rummelighed,

Jeg skal nok rumme dem jeg anslår ikke skader min sag mere end den
gavner.

> og samle alle gode kræfter og ikke som Pia udelukke dem som vore
> fjender indser er særlig effektive Islam-modstandere.
>
> Selvfølgelig er Jonni Hansen OK - uvoldelig og med muslimkritik i top.

JH er iKKE OK, fordi han er nazist og antisemit! Så er den ikke længere!

> Hans førerprincip er bagatel og ikke i strid med libertarianisme.

Absolut nonsens. Ideen om en stærk fører, det styrer et fællesskab, som
står OVER individet er liberalismens antitese.

> [...]
> du kan lære af denne folkelige gode danskers lederevner. Vær ikke
> slave af vort onde TV og godhedsindustri-propagandaen. Tænk selv.

Problemet er, at nu folk på TV ser en Dansk Front'er, som heiler til
demo'en i Hillerød tidligere i år, så er hele budskabet ødelagt, for
samtlige af de patrioter, som er imod islamiseringen, men også imod
nazisme.

Der kan ikek være slinger i valsen - opringtige foreninger har intet at
vinde fra at blive associeret med nazister og antisemitter, og det ved
du udemærket også godt, Bo.

Slut.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-07-06 01:29

> [...]

vis det i praksis. Flosklee dur ikke.

> Fordi du med din holocaustbenægtelse, undskyld
> "holocaustminimalisme"
> trivialiserer nazisternes jødedrab! Du går en totalitær bevægelses
> gang!

Hvilke eksiserende totalitære bevægelser , som eksisterer idag, gavnes
af min debat?

Du sætter dig uden for alt godt selskab når du ikke kan forklare de
bodegaskældsord som din mudderkastning består af. Vær seriøs. Det er
du ofte. Du kan godt.

> Jo, det kan det fandenme. SÅ sent som for 1 måned siden skrev du her
> gruppen at "småpiger er sku sexede". Og det er blot toppen af
> isbjerget.

Jeg kan også lide jordbær. Hvorfor skjule sandhed og tabuisere
virkeligheden?

Ligesom du og Graversen ikke kan underbygge jeres anklage om jødehd
kan I ikke citere noget der er fortale for pædofili.

Man bliver ikke voldtægtsmand af at have lyst til sex med en flot pige
man ser, vel?

> Jeg forstår så ikke hvorfor hver debat mht. grundvidenskablig
> forskning,
> som du kommer ind på ofte drejes over på snak om " jødefysik" og
> deslige.

Du lyver. Giv link til at jeg skulle have bakket naziernes skøre
bioracisme om jødefysik op.

Den var sjælden og slet ikke nazistisk - den var velkendt allerede før
WW1.

> Grænsen mellem anti-semitisme og holocaustbenægtelse er hårfin.
> Såmeget
> som du har skrevet

Byretsdommeren afviste skriftligt at der er overlap mellem min (meget
videnskabelige) historiervisionisme og jødekritik.

> Jeg skal nok rumme dem jeg anslår ikke skader min sag mere end den
> gavner.

Du tror at SIAD skades, hvis man gør mig til medlem, dvs du spiller
jou rnalisternes spil. De vil gerne svække al folkebevægelse imod
Islam.

> [...]
> som
> står OVER individet er liberalismens antitese.

OPlyst enevælde anerkendes som fornuft i visse libertarianske
sammenhænge - een kaptajn på skuden og

stop for palaverparlamentarisme , milimeterdemokrati og
ansvarsforflygtigele kan være pro-frihed

Husk at Hitler kom til magten PÅ GRUND AF FLERTALSDIKTATURET DVS
DEMOKRATIET - de to ting kan ikke skelnes

> [...]
> demo'en i Hillerød tidligere i år, så er hele budskabet ødelagt, for
> samtlige af de patrioter, som er imod islamiseringen, men også imod

Budskabet ødelægges ikke af atypiske afvigere, men du gør jo intet for
at kontrollere at ikke ny medlemmer gør værre ting end at heije og det
er også umuligt at hindre, selv for en antifriheds kontrolfreak som
dig,
Undgå at libertarianisme blir skrivebordsteori.

> [...]
> at
> vinde fra at blive associeret med nazister og antisemitter, og det

Man må leve med at danske folkebevægelser er samlinger af
individualister.
Frihed skal ikke dræbes for at dukan få dine medlemmer til at marchere
i takt i ens uniformer

Der er forskel mellem at ligne og at være.

Er DF blevet styrket af sine eksklusioner af folk der tænkte selv. Nej
aldrig.
Glistrups parti svækkedes aldrig af rummelighed mht selvstændige
frihedsorienterede medlemmer.
Stuerenhed er Nyrup-ideal. Men er du stalinist som han?

Nazizmen døde i 1945. Glem den, Jødehad er betydningløst idag, excl
for muslimer.
Danskeres racisme er synonymt med fædrelandskærlighed, siger Glistrup
klogt.

Citer mig for det du oplever som i strid med SIAD-hjemmesiden. Der er
intet

Fra : Martin Andersen

Dato : 24-07-06 09:43

Bo Warming wrote:

> Du sætter dig uden for alt godt selskab når du ikke kan forklare de
> bodegaskældsord som din mudderkastning består af. Vær seriøs. Det er du
> ofte. Du kan godt.

Den udfordring vil jeg da gerne tage op. Du er en landsbytosse i den forstand at
du er en: net kook, instigator, pauseklovn, intellektuelt doven, ensporet og
opmærksomhedssøgende person. Siden du nu eksplicit bad om en definition :P

Fra : Bo Warming

Dato : 24-07-06 10:10

"Martin Andersen" <dur@ikke.nu> wrote in message
> [...]
> forstand at du er en: net kook, instigator, pauseklovn,
> intellektuelt doven, ensporet og opmærksomhedssøgende person. Siden

Kan ingen give en DEFINITION

Martin Andersen leverer ny ubegundet mudderkast, bodega-style

Udfordringen tager han IKKE op - hvem kan?

Fra : @

Dato : 23-07-06 19:03

On Sun, 23 Jul 2006 18:31:56 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message

>@ hallucinerer om byggesjusk man har ikke set mit solide håndværk. Han
>taler som den blinde om farverne - helt som kommunen.

jeg læste din beskrivelse det synes at være rigeligt

>Der er stor lighed mellem de to , der ser spøgelser ved højlys dag -

nej vi ser fare for at dine lejere falder ned og brækker et eller
andet?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-06 19:28

> jeg læste din beskrivelse det synes at være rigeligt

> nej vi ser fare for at dine lejere falder ned og brækker et eller
> andet?

Du har læst min beskrivelse uden forståelse, så du hallucinerer og ser
spøgelser ved højlys dag
Du har tabt al troværdighed på usenet ved at udtale dig bastant om
hvad du klart er HELT UDEN INDSIGT OM

Mine lejere har som nævnt været med til at opføre og designe den
arkitektoniske perle og falder kun ned hvis de er selvmorderisk fulde
og de vil blive fanget af et springlagen, nemlig taget på min
stueetageudestue, også af brudsikker polycarbonat-plast

Godt at du ikke som Perlsø er blevet begavet grundløst med magt til at
smadre en lovende folkebevægelse, så dine vildfarelser føre ikke til
skade på vort fædreland

Perlsøs holden mig ude er topmål af muslimvenlig stupiditet

Fra : Bo Warming

Dato : 24-07-06 07:20

"@" <1@invalid.net> wrote in message
> Bo du har ført byggesjusk op i på et højere stade

Din urimelige anklage for SJUSK forudsætter at der er etableret en
"rigtig" håndværkerstil, som jeg afviger lemfeldigt fra.

Men min byggestil handler om at lege og udvikle ny veje til funktionel
2 sals udestue, som skitseret - og samtidig isoleres tag så
arkitektonisk dekoration forbedres.

I 29 år har taget været begforseglet oven på den ægte norske skifer
fra 1897 og dette har været tæt, men ligner tagpap og det har måske
været afgørende for kreditforeningers ringe lånevilje.

De ny airflexmåtter reflekterer det sollys der p.t. står vinkelret ind
på det sorte tag og overopheder lejernes rum.

Så jeg slår mange fluer med et smæk - æstetik, og indeklima 1 sommer 2
vinter.

Rullerne (1½ gange 30 meter) af en centimeter tyk airflex (nyt fransk
materioale med dobbelt isoleringsværdi af rockwool) limes på og går
fra tagrende til tagrende op over tagryg

Fra : Henrik

Dato : 22-07-06 10:31

> "Hvad indad tabes skal udad vindes" sagde Enrico Dalgas i 1864 - og når
> vi får børn og kærester taber vi plads og lebensraum-behov vokser

Nej, det er "Hvad UDAD tabes skal INDAD vindes!"
Hvis du bytter om, bliver citatet temmelig meningsforstyrrende...

Fra : Bo Warming

Dato : 22-07-06 19:47

"Henrik" <Hnerik_erik@hotmail.com> wrote in message

> Nej, det er "Hvad UDAD tabes skal INDAD vindes!"
> Hvis du bytter om, bliver citatet temmelig meningsforstyrrende...

Alle ønsker mere lebensraum - hyldeplads og større rum
Når indre plads hhv sikkerhed berøves ved at børn bliver voksne og
breder sig hhv politi ikke vil holde voldsmænd væk, må man ekspandere.
Princip er vigtigere end Dalgas-ordrethed.
Hvem savner de heder han opdyrkede?

Fra : Kim2000

Dato : 22-07-06 17:28

> [...]
> i, når solen skinner om vinter, forår og efterår - og om sommeren hvis man

Okaaaay, det "kræver" næsten et par billeder på din hjemmeside eller i
binær.

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 22-07-06 19:43

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> Okaaaay, det "kræver" næsten et par billeder på din hjemmeside eller
> i binær.

Jeg har intet kamera. Har ret få hemmeligheder. Kom Bjelkes Alle 46,
eller ring 35861000 hvis min skitserende forklaring virkelig ikke er
forståelig

Forestil dig et ½m højt dukkehus og fra gavlspidser hænges toiletrulle
der er uden indhold og cylindrens runde og ende sider er af hærdet
lexan-plastglas og fra vindue træder du ud i det cylindriske påhængte
rum
Der er øller og hvidvin i køleskabet, hvis nogen vil hjælpe mig at
gøre projektet færdigt. Alt er mit ansvar. Sikkerhed er i top. Fra den
ny udestue i 2 sals højde kan hurtigt hængsles gennemsigtig plade ned
over karnapvinduer, når autonomstenkast mod disse.
Men Morder-Klaus-Bondam =teknikmiljøborgmester bødestraftruer mig hvis
ikke jeg fjerner hvad beskytter liv og helbred og hvad politiet har
godkendt.som nødvendigt.(Kriminalassistent Jeppe Christensen)
Søllerød Kommune forlanger pragtvilla revet ned. Mit liv må jeg ikke
beskytte. Men tyvene på Christiania (og Faderhusets Ungdomshus) har
muslimprivilegier og må alt.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-07-06 22:01

Bo Warming skrev:

> Jeg har intet kamera. Har ret få hemmeligheder.

Du burde faktisk snarere end dyre plexiglasruder investere i sådan en
smart lille fætter her, som - hvis den altså placeres diskret med udsyn
over din have og vejen (og/eller pakkes ind i noget nogenlunde
brostensresistent materiale, hvis ikke placeret indendørs ved et vindue,
i karnappens vindueskarm f.eks.) - sagtens burde kunne skaffe dig al
ønsket dokumentation:

http://spydk.dk/product_info.php?products_id=63&osCsid=d40fb2131eae4fc06a94063b30dbcaa2

Din computer (din harddisk) burde nemlig - gennem medfølgende software -
kunne agere trådløs optagerenhed, og du ville dertil let kunne brænde
eventuelle film over på CD, hvis du da - så vidt jeg ellers mener at
huske - har en CD-brænder.

Bare et praktisk forslag til at sikre dig imod urimelige voldsovergreb
fra Ungdomshusets autonom-bøller.

Anders Peter Johnsen

Fra : Allan Riise

Dato : 22-07-06 22:56

Anders Peter Johnsen wrote:

> Du burde faktisk snarere end dyre plexiglasruder investere i sådan en
> smart lille fætter her, som - hvis den altså placeres diskret med
> udsyn over din have og vejen

Det er ulovligt at overvåge veje og fortove der ikke er private.

--
Allan Riise

Fra : Kim2000

Dato : 22-07-06 23:13

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ulovligt at overvåge veje og fortove der ikke er private.

Bo har flere gange fortalt at de trænger ind i hans have, og der må han i
hvert fald filme alt det han har lyst til.

mvh
Kim

Fra : Allan Riise

Dato : 23-07-06 00:01

Kim2000 wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Bo har flere gange fortalt at de trænger ind i hans have, og der må
> han i hvert fald filme alt det han har lyst til.

Jow jow, men nu svarede jeg jo på ...

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-06 10:32

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> Jow jow, men nu svarede jeg jo på ...
>
> "hvis den altså placeres diskret med udsyn over din have og *vejen*
> "

Det forbigik travle migs opmærksomhed at du svarede på DET - kan du
forstå at jeg viser vejen mht at slutte indlæg med tlfnr, så man kan
ringe og høre hvad var den dybere mening?

Film mine arkitektoniske innovationer - fra fortov og fra have - men
maskerede autonome med elefanthuer er ikke linselus som kan afsløres,
selv hvis politiet - som de burde - opsatte kameraer og
infrarødfølere, som de gør ved Rikke Hvilshøjs skide carport, hvor
PET-bodyguards nu har ligge på lur og dangderet den i et år.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-06 11:08

> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Bo har flere gange fortalt at de trænger ind i hans have, og der må
> han i hvert fald filme alt det han har lyst til.

Min kone har faret ud og set dem i haven og alle vore havemøbler var
overhældt og farvet lyseeøde med maling fra efterladt plastspand
mærket "soveværelse" men de er ikke forudsigelige roboter, så køber
jeg kamea og opsætter, så får jeg måske intet optaget, eller kun
maskerede autonome

Fra : Kim2000

Dato : 23-07-06 11:25

> [...]
> "soveværelse" men de er ikke forudsigelige roboter, så køber jeg kamea og
> opsætter, så får jeg måske intet optaget, eller kun maskerede autonome

Ja, i bedste fald ser de der er kamera opsat og dropper derefter at lave
hærværk eller i værste fald har du gjort livet sværere for dem. Et kamera
koster kun 3-400 kroner, så hvorfor ikke bare se at få det gjort?

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-06 12:24

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:44c291d1$0$84029$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Bare et praktisk forslag til at sikre dig imod urimelige
> voldsovergreb fra Ungdomshusets autonom-bøller.

Dit forslag er ikke dårligt men problemet er at ingen håndværker vil
arbejde pålideligt for en landsbytosse som mig - ja selv taxachafører
med soltag bakker ud

Sidste måned dukkede en narkosalgdømt håndværker med Glisrupsympatier
op i min have pga plankeværksopslag som han sympatiserede med, og jeg
betalte ham fyrsteligt sort for diverse husforbedring som idag redder
mit liv, men han fik vist noget endnu bedre mafiajob og forsvandt -
kender nogen en person der kan opsætte kamera i min have? Ring
35861000

Og når politiet holder med de autonome, vil de så bruge optagelser til
noget gavnligt, hvis jeg kan bevise at den og den brød ind i min have
og hærværkede?