Hudfarve
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 21-07-06 15:05

Når Niels Hausgaard maler danskere er hans foretrukne hudfarve
sort..............

Mvh Kurt

--
Så kan det ikke undre at han har fået kniven.
Dhimmi Wilstrup

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 21-07-06 15:38

Kurt H. Nedergaard skrev:
> Når Niels Hausgaard maler danskere er hans foretrukne hudfarve
> sort..............
>
> Mvh Kurt

Ja, den flinke og rare folkesanger-mand mener jo at alle vi indfødte er
så pinligt grimme og grisefarvede at det derfor er endog meget æstetisk
vigtigt for ham at vi får nogle eksotiske, mørklødede mennesker herop
for at kigge på...

Og dèt, mine damer og herrer, er altså godt nok også det mest tåbelige,
søgte argument FOR islamisk indvandring, jeg dog nogensinde i mit liv
har hørt! Gudfaderiskuret! Manden må jo enten leve i en MEGET
afsidesliggende og MEGET lille jysk landsby (formodentlig beliggende på
een eller anden for omverdenen stadig totalt ukendt Limfjordsø?) eller i
modsat fald på en virkelig dyr og eksklusiv adresse i et påfaldende
perkerfrit velhaverkvarter, hvis hda an helt alvorligt synes der mangler
"eksotiske" mennesker i gadebilledet!

Desuden går hele hans fine projekt jo endda tilmed ligesom også
alligevel helt i vasken, når de tilrejsende kvindfolk - hvis det nu
altså er sådan nogle, han kigger efter? - altså IKKE er letpåklædte
sydamerikanske sambadansere (Gud velsigne dem!), men derimod
koranfascistiske knoldesparker-kællinger, der ligefrem render totalt
indhyllede rundt i telte og lagener, hvis de da overhovedet kommer ud af
lejligheden!

Det er vist noget af et højganspoleret elfenbenstårn, den gode Hr.
Hausgaard har installeret sig i...

Anders Peter Johnsen

Fra : @

Dato : 21-07-06 15:42

On Fri, 21 Jul 2006 16:04:46 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>Når Niels Hausgaard maler danskere er hans foretrukne hudfarve
>sort..............
>
>Mvh Kurt

og

kun racister tillæger folks hudfarve nogen som helst betydning

vil du med dit indlæg fortælle at Niels Hausgaard nu er afsløret som
racist?

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : El Trabajador

Dato : 21-07-06 17:15

"@" <1@invalid.net> skrev i

> og
>
> kun racister tillæger folks hudfarve nogen som helst betydning
>
> vil du med dit indlæg fortælle at Niels Hausgaard nu er afsløret som
> racist?

Det har vi da altid vidst at han er.
--
El Trabajador

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 21-07-06 17:32

> og
>

> kun racister tillæger folks hudfarve nogen som helst betydning
>
> vil du med dit indlæg fortælle at Niels Hausgaard nu er afsløret som
> racist?

Det må han jo så være, og tillige dem der løser billet til seancen.

Prøv at læse Anders Peter Johnsens indlæg.

Mvh Kurt

Fra : dk_muslim@yahoo.com

Dato : 21-07-06 19:41

Det kan være at han hentyder til de der bistants ferie "Danskere" ;)

Fra : GB

Dato : 21-07-06 21:13

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in news:44c0defe
$0$20330$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Når Niels Hausgaard maler danskere er hans foretrukne hudfarve

Tusch'er?

GB