Info om Mellemøst (god til Jesper)
Fra : Martin Larsen

Dato : 16-07-06 18:05

http://www.middle-east-info.org
Meget interessant info!
Der er også lyd til.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Jesper

Dato : 16-07-06 19:05

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> http://www.middle-east-info.org
> Meget interessant info!
> Der er også lyd til.
>
> Mvh
> Martin

Et zionistisk propagandasite.

De "glemmer" at fortælle at Israel har apartheid, at Israel i dag ikke
er mere demokratisk ift. sine nabolande end Sydafrika var det under
apartheid, at selvom de arabiske lande køber for $5 våben hver gang
Israel køber for $1, så er det kun Israel der kan købe USAs mest
avancerede våben og kun Israel der er atommagt med 200 atombomber. Og
at Israel har holdt store landområder ulovligt besat i næsten 40 år. At
Israel krænker menneskerettighederne på det groveste. At Israel blokerer
Gaza der med sine 360 km2 og 1,4 mio indbyggere er verdens tættest
befolkede områder, bortset fra småområder som Monaco. At Israel
fortsætter med sit ulovlige murbyggeri på besat jord og at de ulovlige
bosættelser fortsat udbygges.
--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-07-06 20:08

Den 16.07.2006 kl. 20:05 skrev Jesper <spambuster@users.toughguy.net>:

> Et zionistisk propagandasite.

Tjah, du er vel enig med Ahmadinejad i at Israel skal slettes fra kortet

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Kim2000

Dato : 16-07-06 20:08

> [...]
> befolkede områder, bortset fra småområder som Monaco. At Israel
> fortsætter med sit ulovlige murbyggeri på besat jord og at de ulovlige

Kast et blik på Mellemøsten!! Iran - A-bomber? Syrien - A-bomber? Syrien
skulle de have adgang til Stealth teknologi?? Hader du virkelig vesten så
meget, så synes jeg da du skal se at fise ned til dine venner og se hvordan
de modtager en hvid. Israel er den eneste allierede vi har i Mellemøsten og
egentlig er det også det eneste sted jeg gider kæmpe for. Som det ser ud nu
kan det kun gå fremad hvis Israel indlemmer både Libanon, Syrien og Egypten,
og dem der bor der kan man jo smide over til Iran, hvor de kan bage en
sandkage.....

mvh
Kim

Fra : Jesper

Dato : 16-07-06 20:15

Kim2000 <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> [...]
> og dem der bor der kan man jo smide over til Iran, hvor de kan bage en

Iran har ingen atomvåben. De kan måske få det i løbet af nogle år, men
mange har forsøgt og måtte opgive. Der er ingen garantier for at de
nogensinde får det.
Syrien forsøger ikke at udvikle atombomber og de har med garenti ingen
stealth teknologi, det er kun USA der har det. Af samme årsag er der
ikke stealth i hverken Eurofighter eller JAS, det kan kun USA byde på.
Og jeg elsker vesten, så meget at jeg synes de fremmede skal have et
sted at blive sendt hjem til. I dag har vi svært ved at slippe af med
f.eks. palæstinenserne.

Fra : Carl

Dato : 16-07-06 20:24

> [...]

> Og jeg elsker vesten, så meget at jeg synes de fremmede skal have et
> sted at blive sendt hjem til. I dag har vi svært ved at slippe af med

Lige meget om Israel bliver fjernet fra landkortet eller ikke, så vil
palæstinenserne ALDRIG tage hjem. At tro de vil det er naivt.

Carl

Fra : Jesper

Dato : 16-07-06 21:43

Carl <news@111.dk> wrote:

> Lige meget om Israel bliver fjernet fra landkortet eller ikke, så vil
> palæstinenserne ALDRIG tage hjem. At tro de vil det er naivt.
>
> Carl

Nej men så kan i sende dem hjem!

Fra : Kim2000

Dato : 16-07-06 21:03

> [...]
> Og jeg elsker vesten, så meget at jeg synes de fremmede skal have et
> sted at blive sendt hjem til. I dag har vi svært ved at slippe af med

Hvis du elsker vesten for fanden vil du så give vores direkte fjender der
udelukkende ønsker os døde våbenteknologi? Jo dårligere våben de har jo
bedre, fordi vi _når_ krigen kommer hurtigere nemmere og med færre døde og
sårede kan afslutte krigen.

Og med hensyn til palæstinæserne så kan det folk ikke klare sig selv, da
Israel blev oprettet i '48 var landet goldt og dødt. I løbet af 20 år var
det frodigt, først da var det palæstinæserne kom i tanke om det var deres
land. De kunne bare få sig et arbejde, stille op til Knæset og gøre
indflydelsen gældende. De vælger våben og får derfor tilbage af samme mønt.
Der kommer ikke en tøddel medfølelse herfra, eneste problem er at
terrorister ender med at stå i EU og skriger Asyl. De fleste af dem er
terrorister og/eller sympatisør og burde behandles som sådan.

mvh
Kim, der sikkert nu bliver slagtet

Fra : Ole Geisler

Dato : 16-07-06 21:06

On Sun, 16 Jul 2006 21:07:46 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

> se hvordan
>de modtager en hvid.

Ganske venligt og meget gæstfrit. Utroligt venlige mennesker, ganske
som de fleste man møder i DK.

Jeg har ingen præferencer for israelere/libanesere/whatever. Men
idioter findes alle vegne. det har ingen sammenhæng med religion,køn
eller race.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-07-06 01:30

On Sun, 16 Jul 2006 22:05:38 +0200, Ole Geisler skrev:

> [...]
>
> Jeg har ingen præferencer for israelere/libanesere/whatever. Men
> idioter findes alle vegne. det har ingen sammenhæng med religion,køn

Hvad har det så sammenhæng med?

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 16-07-06 21:04

> Et zionistisk propagandasite.

For mig ligner det facts, ikke propaganda.

> De "glemmer" at fortælle at Israel har apartheid, at Israel i dag ikke
> er mere demokratisk ift. sine nabolande end Sydafrika var det under
> apartheid,

Israel er på trods af sine utilstrækkeligheder det mest frie land og det
eneste relle demokrati Mellemøsten.

> at selvom de arabiske lande køber for $5 våben hver gang
> Israel køber for $1, så er det kun Israel der kan købe USAs mest
> avancerede våben

Fint! At give muhamedanere avancerede våben er at bede om problemer.

> og kun Israel der er atommagt med 200 atombomber.

Jeg tror ikke at der er nogen der ved hvor mange A-bomber Israel har,
bortset fra Israel's eget militærledelse.

> Og
> at Israel har holdt store landområder ulovligt besat i næsten 40 år. At
> Israel krænker menneskerettighederne på det groveste.

Mindsre slemt end de omgivende muhamedanere.

> [...]
> befolkede områder, bortset fra småområder som Monaco. At Israel
> fortsætter med sit ulovlige murbyggeri på besat jord og at de ulovlige

Hvis muren redder menneskelig fra terrorbombninger, hvilket den gør, er
den det værd.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Jesper

Dato : 16-07-06 21:43

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> For mig ligner det facts, ikke propaganda.

Gør Michael Moores film det også?

> Israel er på trods af sine utilstrækkeligheder det mest frie land og det
> eneste relle demokrati Mellemøsten.

Det eri ikke noget reelt demokrati. Hvis du er jøde er det et rimelig
frit land...ellers ikke.

> Fint! At give muhamedanere avancerede våben er at bede om problemer.

Ditto at give jøderne dem.

> Jeg tror ikke at der er nogen der ved hvor mange A-bomber Israel har,
> bortset fra Israel's eget militærledelse.

Det har eksperter regnet på. Med de tilgængelige oplysninger er det til
det mest plausible.

> Mindsre slemt end de omgivende muhamedanere.

I dag er vi i den situation at mennskerettighederne har det bedre i
f.eks. Jordan.

> Hvis muren redder menneskelig fra terrorbombninger, hvilket den gør, er
> den det værd.

Redder muren menneskeliv, fint! Byg den på Den Grøne Linie. Israels
offifielt anderkendte ydergrænse.

Fra : Kim2000

Dato : 16-07-06 21:53

> [...]
> f.eks. Jordan.

> Redder muren menneskeliv, fint! Byg den på Den Grøne Linie. Israels

Det er jo det man har gjort, selvfølgelig er det Palæstina der må afgive
sikkerhedszonen, da det er dem der er den aggresive part. I det hele taget
er det utroligt at Israel ikke forlængst har løbet landet over ende. Man kan
sguda ikke oprette et land ved siden af med det erklærede mål at udslette
naboen Israel.

mvh
Kim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 16-07-06 23:19

> Gør Michael Moores film det også?

Ja og nej. Men hvad har MM's film med dette website at gøre?

> Det eri ikke noget reelt demokrati. Hvis du er jøde er det et rimelig
> frit land...ellers ikke.

Ingen er tvunget til at bo i Israel. Men hvilke ufriheder er der for
ikke-jøder?

> Ditto at give jøderne dem.

VI har ikke et problem med jøder der dræber alle andre de ikek kan lide
i verden. Men det har vi med muhamedanerne.

> Det har eksperter regnet på. Med de tilgængelige oplysninger er det til
> det mest plausible.

Der er ikek tvivl om at Israel HAR atomvåben, men hvor mange de har kan
vi kun gisne om.

> I dag er vi i den situation at mennskerettighederne har det bedre i
> f.eks. Jordan.

Dokumentation?

Fra : Jesper

Dato : 17-07-06 00:04

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Ja og nej. Men hvad har MM's film med dette website at gøre?

Ja hvad tror du?

http://www.hrw.org/reports/2001/israel2/ISRAEL0901-12.htm

> VI har ikke et problem med jøder der dræber alle andre de ikek kan lide
> i verden. Men det har vi med muhamedanerne.

Vi har et problem med jøder der stjæler land der ikke er deres.

> Der er ikek tvivl om at Israel HAR atomvåben, men hvor mange de har kan
> vi kun gisne om.

Nej, takket være Mordecai Vanunu og Sydafrikanerne ved vi rigtigt meget
om zionisternes atomvåbenprogram. Zionisterne arbejdede tæt sammen med
det sydafrikanske apartheidstyre men efter apartheid lod de sig afrust
og overlod alle dokumenter til FN, derfra ved vi en masse om Israels
atomprogram. Mordechai Vanunu tilbragte 18 år i et israelsk fængsel for
at fortælle sandheden om atomvåbenprogrammet.

> Dokumentation?

Du kunne jo tage og læse Amnestys årsrapporter for de to lande.

Fra : @

Dato : 16-07-06 22:04

On Sun, 16 Jul 2006 20:05:24 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Og
>at Israel har holdt store landområder ulovligt besat i næsten 40 år.

du glemte lige at det har Syrien og Jordan skam gjort i 58 år

og det noget større landområder end Israel nogensinde har besat

plus
Israel besættelse kom først efter at der havde været gentagne angreb
ind over grænserne

Israels besættelse af "bufferzoner" er simpelthen for at de angribende
kan få lov til at føre krig på egen jord og ikke på Israelsk jord

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven