hjælp til midi keyboard.
Fra : submind

Dato : 19-06-01 23:30

Hejsa, jeg har nu endelig fået anskaffet mig et midi keyboard, men jeg kan
desværre ikke spille på keyboard eller klaver.

Er der nogen her der kan anbefale nogle gode online tutorials eller bøger
som kan lærer mig det helt fra bunden af ?
noder, hvor jeg skal sætte fingrene osv ?

på forhånd tak.

Fra : Henrik B

Dato : 20-06-01 19:41

> Er der nogen her der kan anbefale nogle gode online tutorials eller bøger
> som kan lærer mig det helt fra bunden af ?
> noder, hvor jeg skal sætte fingrene osv ?

http://www.pianonanny.com/

God fornøjelse

mvh.

Henrik

http://www.musikerportal.dk/
Er du musiker, så check siden...

Fra : Prinz Ali

Dato : 26-06-01 13:48

en ide kunne være at tage nogle klaver timer, det behøver jo ikke at være SÅ
mange. men teorien er god at ha og jeg tror du vil få mere ud af det ved at
blive undervist.

jeg har selv spillet klaver og selvom det er langt tid siden så kan jeg
stadigt bruge det jeg har lært.

-Ali

Fra : submind

Dato : 26-06-01 19:13

Jeg skal desværre på arbjede de dage der er klaver timer
Prinz Ali <ali@prinzali.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MB%Z6.3172$MT.433203@news000.worldonline.dk...