Den store forskel
Fra : @

Dato : 11-07-06 09:40

<<<<<
http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3835892/
Oprørerne dræbte soldaterne ved at skære struberne over på dem.
Herefter holder en bevæbnet person den ene soldats hoved frem for sig
som en trofæ, mens andre tramper på den anden mands hoved.
<<<<<

hvor bliver fordømmelsen af????

alle venstrefjøjserne er temmelig tavse når Al Qaida myrder

alle venstrefløjserne er temmelig tavse når palæstinensere myrder
skolebørn i hobetal

alle venstrefløjserne var også tavse i 1956

alle venstrefløjserne var også tavse i 1968

alle venstrefløjserne var også tavse når regimet i DDR myrdede
mennesker som blot ville forlade landet

--
Jeg tror, at vi burde læse den slags bøger, som sårer og gennemborer os.
En bog bør være hakken til vores indre frosne sø.

Fra : Allan Riise

Dato : 11-07-06 09:58

@ wrote:
> [...]
>
> alle venstrefløjserne var også tavse i 1968
>
> alle venstrefløjserne var også tavse når regimet i DDR myrdede

Selvfølgelig er det da noget der fordømmes af alle humanister, hvor
forskellen er på du og jeg, så ser jeg dig aldrig fordømme mord på Muslimer,
det synes du er i orden fordi der er noget der hedder Islamister, og glemmer
at der også er noget der hedder Muslimer.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 11-07-06 10:51

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Muslimer, det synes du er i orden fordi der er noget der hedder
> Islamister, og glemmer at der også er noget der hedder Muslimer.

Jeg har heller aldrig set dig fordømme drab på rotter.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 11-07-06 14:50

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse news:gko6b255mjtb407iblgas4npc5a4ii4i88@4ax.com...

> [...]
> alle venstrefløjserne var også tavse når regimet i DDR myrdede mennesker som blot ville forlade landet

Google har 53.000 af denne betegnelse på lager, "Hegelian Trap"
prøv at sætte dig ind i hvad det dækker over.

Nap hellere også "The Hegelian dialectic" imens du er igang.

Det er sjovt en gang imellem med lidt polarisering, en fodboldkamp
kan ikke spilles uden, men det er lidt trættende i længden, og det gælder
både "rød" og "blå" sauna,,,

Jan Rasmussen