Pædofile mig
Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-06 11:06

Pædofile mig

Småpiger er sgu sexede, men er du til datteren, mere end til moderen,
så sig det ikke til moderen, har jeg erfaret - uden at have kommet i
trusserne på nogen datter ved omsider at have lært af mine
(forudsigelige) eftaringer med dum ærlighed)

Skønt jævnaldrende med den tyske popvalkyrie Gitte Henning, så æggedes
jeg tidligt af "Giftes med Farmand, for farmand elsker jeg(Men hvad
vil så mor sige....)

For at leve op til lolita-smagen har jeg ofte "taget en gammel
sweather på og ladet skægget stå", og nogle mener jeg blev smidt ud af
Fremskridtspartiet af den grund

"Tag med ud og fisk" er et Gitte-råd , jeg er for hyperaktiv til at
følge - måske derfor har jeg aldrig haft held i sprøjten med de sprøde
mindreårige.

Når designer og Etisk Råd medlem Kit Louise Strand i Information
fornylig skrev "Vi vil ikke stopfodres med bare numser alle vegne" så
tilhører jeg det mandeflertal, der er uenig.

"Gentlemen foretrækker blondiner" lød min gudinde Marilyn Monroes
super-racistiske filmtiteldiamant fra 1953, men de yngste glædespiger
får man ved at gå på Thai-klinikker - hvoraf der har været tre og nu
er to på den gade hvor jeg bor, så når jeg en dag skal i bad og når
jeg en dag får kreditforeningen med på at financiere mere
friværdi-luksusliv, så står den på "bobbelbad" som de udanske
sorthårede lolitaskønheder staver det i vinduet nede ad vejen.

De gæstfri asiat-piger fra Bangkok-forstæderne sætter offergaver ud på
trappestenen ned til Bjelkes Alle fortovet, for at signalere, at den
danske kunde-mand er deres gud. Lidt symbolsk mad og drikke stilles
ofte frem med japaneragtig teceremoni-æstetik. Selvom det er massage
der sælges i lejligheden inde i opgangen, kun.

Gitte Henning er ikke aggressiv feminis og de venlige, næsten lidt for
underdanige Thai-glædespiger er det bestemt ikke, ihvertfald ikke så
mege at de mærkes.

Iøvrigt er der dyb sandhed i a pædofile udmærker sig frem for
pædagoger, ved a de kan LIDE børnene, og ikke er drevet af
penge/ideologi kun.

18-årige rejselystne Thai-teenager er vist børn udfra danske
skivebodsteoretiske børneprofessionelle statsansattes mening, men e
ikke mere barnlige end min rejselystne blonde 23 årige stud.scient søn

Hermed et bidrag til anmeldelse af en kunstart, der er så finkulturel
efter min smag, som film, litteratur og malerkunst.

FORKORT FRIT

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N

Fra : Stubbe

Dato : 29-06-06 12:14

> [...]
>
> Hermed et bidrag til anmeldelse af en kunstart, der er så finkulturel
> efter min smag, som film, litteratur og malerkunst.

Æv!!

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-06-06 12:51

Stubbe <stubager@pc.dk> wrote:

> Æv!!

Årh, dattaeren, moderen... man kan vel tage begge på samme tid... det
har jeg hørt om en der gjorde i det mørke jylland, og så var det sågar
tvillinger... :D

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org - antipartiet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-06 16:02

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message
> [...]

Piger er næsten altid modnere end drenge, så at kalde
Thai-lækkerbidskenerne for "slaver" urimeligt.
Hvis baltertøse er mafia-ejet, så er det ikke et DK-problem.

> [...]
> det
> har jeg hørt om en der gjorde i det mørke jylland, og så var det

Som altid ellers i ti år, kan ingen smagsdommer med aversioner mod
aldersforskel mellem sexpartnere påpege indlysende - eller overhovedet
nogen - ulemper ved at man ikke er lighedsfanatisk, men lader frihed
og anarkisme gælde også på lagenet.

ÆV skriver man , som udtryk for at der ikke er argumenter, kun
(misundelses)følelser mod de gamle mænd som fx Woody Allen, der evner
sexappeal over generationskløften. Nå Tønderpigens bollekammerater
betalte for det, og pigen selv savner sit fritidsarbejde nu, så er der
faktisk viktoriansk snerperi og §-rytteri som afgørende drivkraft i
retsplejen idag, og det er da kritisabelt.

Fra : Stubbe

Dato : 29-06-06 21:00

> [...]
> for det, og pigen selv savner sit fritidsarbejde nu, så er der faktisk
> viktoriansk snerperi og §-rytteri som afgørende drivkraft i retsplejen

Net kook i stedet for ÆV om man vil! Du har nok fået det af vide før

Fra : SB

Dato : 01-07-06 10:18

Gidert i ikke klippe Bo Wrøvløre's indlæg væk når i besvare dem?
For det første er de utrolig lange og der ud over ganske intetsigende

Altid noget at posten starter med Re: så man kan se at den der skrev
starttråden er på ignorer/bloker

Men plejer at more mig over de svar der kommer uden at kunne læse det
oprindelige indlæg, så bliver posten pludselig ret morsom - i hvert fald ifh
til hvis man skulle gennem hans ævl først

Søren

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-06 12:20

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> det oprindelige indlæg, så bliver posten pludselig ret morsom - i
> hvert fald ifh til hvis man skulle gennem hans ævl først

At nazierne kunne gejle tyskene op til had mod jøder, skyldtes netop
at man ikke TALTE MED jøderne, men blot TALTE OM JØDERNE

Sådan opstår fordomme.

Selvfølgelig bør mn læse hvad er interessant, og hvis du får noget ud
af løgneskriverier om at det skulle være ringeagt for børn og positiv
holdning til pædofilt børneMISBRUG i mine indlæf, så dyrk du blot hvad
folk skriver som SVAR til mig uden at læse hvad den udskælde selv
skriver.

Jeg kom netop til ved en fejl for få minuter siden at gensende
trådstarten - og hvis den er lang i spyttet for dig, så mail mig om
hvad du mener er kedelig/uforståeligt.

Fra : Stubbe

Dato : 01-07-06 13:33

> [...]
>
> Jeg kom netop til ved en fejl for få minuter siden at gensende
> trådstarten - og hvis den er lang i spyttet for dig, så mail mig om hvad

Bo - han har blokeret dig, han kan ikke se, hvad du skriver

(derfor jeg skriver dette, så han kan

Fra : B æ 9

Dato : 01-07-06 15:48

"Stubbe" <stubager@pc.dk> wrote in

> Bo - han har blokeret dig, han kan ikke se, hvad du skriver
>
> (derfor jeg skriver dette, så han kan

så ti dog stille menneske!!

--
B æ 9

Fra : GB

Dato : 01-07-06 17:26

"B æ 9" <bae@e.9> wrote in news:44a68b26$0$20289
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> så ti dog stille menneske!!

ROTFL!

GB

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-07-06 16:20

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> writes:

> Altid noget at posten starter med Re: så man kan se at den der skrev
> starttråden er på ignorer/bloker

Skift til en nyhedslæser det kan blokere undertråde.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Patruljen

Dato : 29-06-06 21:04

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Hermed et bidrag til anmeldelse af en kunstart, der er så finkulturel
> efter min smag, som film, litteratur og malerkunst.

Kære Bo Warming.

Jeg tror, du simplificerer tingene lidt vel rigeligt, når du mener
pædagoger kun er drevet
af ideologi eller pengehensyn. Det er ikke så sort/hvidt, ikke så
enkelt desværre.
At du kan kaste alle pædagoger ned i en af 2 mulige kasser.

Pædagog branchen er absolut ikke hverken højt eller vellønnet, var
målet udelukkende
penge, var mange bedre stillet økonomisk som ufaglærte. Det støtter
ikke teorien, vel?

Jeg ved som også, at mange pædagoger idag stemmer på Pia. Hvad som
formentlig vil
overraske mange, der ikke har inside viden. Det er ikke så enkelt.
Pædagoger er ikke en ensartet størrelse, og heldigvis for det.

Det er muligt pædofile kan lide børn. Efter nogens smag måske lige
lidt vel rigeligt.
Ikke mindst børnene, begejstringen får afløb på.
Man kan argumentere at på Platons tid osv, skadede det ikke børnene.
Først og fremmest ved vi ikke, præcist, om det er tilfældet.
Dernæst lever vi ikke på Platons tid.
Der er gået mange år, Bo Warming, siden da. Kulturen er væsentlig
anderledes.

Jeg kikker på ordet, du har valgt og skrevet med stort. LIDE. Det er
iøjenfaldende, at ordet har 2 betydninger. Der er nogen som godt kan
lide det, og der er nogen som LIDER.
Jeg kunne tænke mig, du havde en aften med en flok pædagoger, som
arbejder på et behandlingshjem for børn og unge, der har været udsat
for tidligt omsorgsvigt, herunder
incest eller kontinuerlige seksuelle overgreb.
Jeg tror, det ville rykke på dit synspunkt.

Venligst. Niels Bruun

Fra : Tony

Dato : 29-06-06 22:45

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev

[...]

Det tror jeg ikke det gør, ....BW er simpelthen udenfor pædagoisk
rækkevidde.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-06 05:12

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

[...]

BW: Sålænge forældre ikke ansætter dagplejemødre osv selv, er de
ideologisk udnævnt og det skader børnene enormt

Det er muligt pædofile kan lide børn. Efter nogens smag måske lige
lidt vel rigeligt.

FORKLAR PRÆCIS HVORDAN SYMPATI KAN VÆRE "rigelig". ?
Hvilken skade, når ikke fysisk skade??
Pædofile er mange slags og de fleste er uskadelige.
Nogle er slikonkler og glæder sig ved SNAK alene med børn, ligesom
Søren Kierkegård gjorde.

[...]

BW: Det man ikke dør af, bliver man stærkere af, og INGEN LIDER, når
bortset fra belgiske rige psykopaters perversioner og lignende
sjældent.

Jeg kikker på ordet, du har valgt og skrevet med stort. LIDE. Det er
iøjenfaldende, at ordet har 2 betydninger. Der er nogen som godt kan
lide det, og der er nogen som LIDER.

BW: Læs hvad jeg skriver. Joken er om a pædofile kan lide børnene og
din lidelsessnak er irellevant
Ægte sympati er bedre for barnet end professionel dvs prostitueret
kærlighed
Ærlighed varer længst.
Der har aldrig været netkook tendens i mine indlæg, som overfladiske
vrænger ÆV af
Altid konstruktive seriøse provokationer
Det er tvivlsomt at Platon-grækerne var så pædofili-aktive som fx
eskimoer var problemløst
Problemer opstår når snerper pådutter barnet SKAM
Græske mænd omgikkes nøgent - why not?
Næsten alt, man ikke dør af, bliver man stærkere af.
Tillad børn a leve livet farlig - hæmninger er ofte ondskab.

Fra : Patruljen

Dato : 30-06-06 20:51

Bo Warming wrote:
> [...]
> Næsten alt, man ikke dør af, bliver man stærkere af.
> Tillad børn a leve livet farlig - hæmninger er ofte ondskab.

He. Ja, Jeg læste hvad du skrev. Og lægger mærke til at ordet,
LIDE, er erstattet af Sympati. Der er en forskel på de 2 begreber. Et
engagements niveau til forskel.
Vi kan LIDE en slikkepind. Ordet: lide, retter sig til et objekt for
følelsen, som ikke nødvendigvis er et levende væsen.
Vi kan ikke have sympati for slikkepind. Sympati fordrer forståelse,
eller måske rettere indlevelse, og retter sig mod en tanke, en ide
eller et levende væsen.Det er en mere kompleks følelse.

Derfor vil jeg ikke begive mig ud i en forklaring vedrørende for megen
sympati, ordet jeg henvendte mig om, er Lide.
Slikkepinden ender med at blive spist eller slikket væk, vil jeg
formode, hvis der bliver slikket tilstrækkeligt.

" Hvilke skader, hvis ikke fysiske. INGEN LIDER "
Vi taler alvorlige karakterafvigelser. Specielt, hvis de klassiske
ingridienser er metoden.
Eksempelvis vil den voksne ofte benægte overfor mindre børn, at der
overhovedet har været tale om seksuelle handlinger, specielt hvis de
ikke har lært sprog og indtil et par år senere, er det en klassisk
strategi. Derved bringes realitets og virkelighedsopfattelse i fare.

Det som man ikke dør af, bliver man stærkere af.
Nej. Man kan tage skade i sin måde at relatere sig på, til andre
mennesker. Måske bliver man rent faktisk " Stærkere ", ( igen kan vi
lege med en begrebsafklaring ) men i givet fald gør de, man relaterer
sig til. Ikke.

Jeg vil mene, at har eèn eller anden sympati, for en person pga
kannibalisme rettet mod ufrivillige delikatesser, kan det være
bekymrende. Men det og måske beslægtede emner, er nok også den
eneste form for sympati, jeg vil mene, skulle begrænses.

" Pædofile er mange slags. "
Pædofili drejer sig ikke om at snakke med børnene. Eller dele slik
ud. Det værdsætter mange andre end pædofile.Det er en særlig
seksualitet. Som retter sig mod børn.
Pædofili kan variere i intensitet og forestillinger, det er korrekt,
men er dog stadig en bestemt interesse eller indfaldsvinkel. Når
intensiteten svinger, kan handlingerne selvfølgelig, det samme. En
pædofil som taler med børn udlever ikke sin seksualitet. Og skulle
samtalen endelig være seksuelt interessant, må vi kende til indholdet
for at kunne udtale det mindste. En uskadelig relation er ganske rigtig
uskadelig.

Du har fuldkommen ret. Problemer opstår, når nogen deler skyld og
skam ud. Og andre indretter sig derefter.Men vi lever ikke i en eksimo
- kultur, nu. Samtidig må vi se i øjnene, at det ikke altid er
barnets valg. Heller ikke, input, om du vil. Det lader sig afgøre ved
begrebsdannelse, om barnet overhovedet kender begrebet sex. Inputtet
stammer fra den del af relationen, som har erkendt sine seksuelle
præferencer.

Jow,why not. Hvis græske mænd har consensus der, hvorfor så ikke

Hæmninger er ofte af det onde. Jeg er enig, især når du skriver,
ofte. Visse hæmninger er nyttige for et samfund. Andre er alene
selvbegrænsning og i værste fald, begrænser man ikke alene sigselv.

Sidst. JA. Børn må gerne leve farligt. Så absolut. Men, Fare
varierer. Spørgsmålet er hvorvidt, vi kan leve med oselv, hvis vi
intet fortog, og det viste sig, livsfarligt.

Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-06 12:22

Sidst. JA. Børn må gerne leve farligt. Så absolut. Men, Fare
varierer. Spørgsmålet er hvorvidt, vi kan leve med oselv, hvis vi
intet fortog, og det viste sig, livsfarligt.

Der er kløft mellem vold og ord. Fare for psykisk problemer ved at en
skør midaldrende mand befamler, ville jeg tage afslappet vedr min
datter.

Fare for legemsbeskadigelse bør tages alvorlig

Hvad ej nedbryder, styrker.

Ytringsfrihed kan ikke overdrives - og kærtegn er symbol=ytring

Fra : Patruljen

Dato : 30-06-06 21:15

Bo Warming wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
>

> BW: Sålænge forældre ikke ansætter dagplejemødre osv selv, er de
> ideologisk udnævnt og det skader børnene enormt

Det kan skade børnene enormt. Det kan også det modsatte.

Javel. Ideologsik i den forstand. Ja. eksistensen af pædagoger fordrer
visse rammer.

> Ægte sympati er bedre for barnet end professionel dvs prostitueret
> kærlighed
> Ærlighed varer længst.

Sympati og kærlighed er 2 forskellige begreber. Der er
niveauforskelle.
Ingen forlanger kærlighed af en pædagog. Den kan dog forekomme.
Indlevelse, ja. Sympati er ingen nødvendighed, det afhænger af
opgaven og målet.

Ærlighed varer længst. Ingen tvivl, whatsoever.

> Der har aldrig været netkook tendens i mine indlæg, som overfladiske
> vrænger ÆV af
> Altid konstruktive seriøse provokationer

Jeg ved ikke hvad begrebet net kook er. Æv, ser jeg mange af. and so
what.
At tænke over consensus. Det er besværligt, it seems, ligefrem
truende for enkelte.

Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 01-07-06 14:04

SB wrote:
> [...]

> oprindelige indlæg, så bliver posten pludselig ret morsom - i hvert fald ifh
> til hvis man skulle gennem hans ævl først

Nja, kære Søren, bevæger du dig ikke, ud ,på det dybe vand? Jeg vil
mene, at
når du fortæller, hvad som er intetsigende, udstiller du for
øvrigheden, mest om digselv.
Din evne til at opfange budskaber og problemstillinger, måske.Bl.andre
ting.

Et argument, som ævl, er velsagtens et særdeles ringe argument.Du kan
ikke affeje
udsagn med sådan et ord, medmindre du samtidig har en mp over
skulderen.
Forstil dig en forsvarsadvokat, som i retten postulerede; Ævl!
om anklagerens argumenteren.
Tror du, den holder i byretten, til at overbevise en samling nævninge,
mon?

Værre endnu bliver det, når du tildeler andre øgenavne.
Pludselig befinder vi os mentalt i en børnehave. Børnene har netop
lært at tale, og øver sig videre på sproget.. Hanne banne
kaffekande.....
Det er muligt, du er uenig. Men det er noget andet

Sidst. Tak for oplysningerne om smart navigering.

NB

Fra : Patruljen

Dato : 01-07-06 14:52

Bo Warming wrote:
> [...]

> Der er kløft mellem vold og ord. Fare for psykisk problemer ved at en
> skør midaldrende mand befamler, ville jeg tage afslappet vedr min

Der er en kløft mellem vold og ord. Jow. Så afgjort. Jeg tænker
vold,der igen kan gradbøjes, som den ene ende af et spektra, skjult
iagtagelse som den anden.
Mellem polerne er der vel kun de begrænsninger fantasien byder.

Tanken om en skør midaldrende mand som befamler din datter lyder
umiddelbart uskadeligt. Men der er mange ubekendte. Omstændigheder og
hyppighed vil spille en rolle. Personens øvrige rolle i datterens liv.
Hans måde, at forholde sig på, efterfølgende. Det øvrige miljøs
holdning og reaktion ikke mindst er en del af ingredienserne.
Datterens alder vil have en betydning, hendes oplevelser er det
afgørende.

> Hvad ej nedbryder, styrker.

Jeps : -)

> Ytringsfrihed kan ikke overdrives - og kærtegn er symbol=ytring

Jeg kan kun gentage. Utringsfrihed kan ikke overdrives. Medmindre vi
taler mobning,
børne som voksenmobere kan overdrive særinteressen.

Et kærtegn kan gives uden seksuelle intentioner. Og er en ytring, et
udsagn.
Det ligger dog i ordet give, at vi ikke taler påtvinge.

NB

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 05-07-06 14:38

Bortforklaringer - bortforklaringer - bortforklaringer.

Sex med børn er afskyeligt og burde straffes uanset hvor på kloden at det
finder sted.

Jeg fandt denne historie på nettet. Personsammenfald med personer i denne
nyhedsgruppe er utilsigtet jvf. forfatteren og der er tale om fiktion, som
det understreges i forordet.

http://www.asstr.org/files/Authors/JensenDenmark/p.txt

Jeg syntes at det er på tide at der gøres op med den sex-industri og
herremands mentalitet, som findes i Asien. Den lokale befolkning bliver
ofre. Det kan kun gå for langsomt.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."