/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Repatriering nu!!
Fra : Henri Gath


Dato : 24-06-06 16:05

Vi bør omgående gå i gang med at undersøge alle muligheder for at hjemsende
vore "gæster"



 
 
@ (24-06-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-06-06 16:24

On Sat, 24 Jun 2006 17:04:50 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Vi bør omgående gå i gang med at undersøge alle muligheder for at hjemsende
>vore "gæster"
>

tror du de er komplette idioter i Iran Palæstina pakistan eller Irak

nu er de sluppet af med en mængde dovne ballademagere, tror du så de
vil tage dem og deres yngel tilbage

ville du?


nej nakkeskud og en begravelse det er desværre den enest løsning på
Europas muhamedanerproblem

man kunne jo også genåbne tyskernes koncentrationslejre



--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven
/Salman Rushdie/

Peter Bjørn Perlsø (24-06-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 24-06-06 16:42

@ <1@invalid.net> wrote:

> On Sat, 24 Jun 2006 17:04:50 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:
>
> >Vi bør omgående gå i gang med at undersøge alle muligheder for at hjemsende
> >vore "gæster"
> >
>
> tror du de er komplette idioter i Iran Palæstina pakistan eller Irak
>
> nu er de sluppet af med en mængde dovne ballademagere, tror du så de
> vil tage dem og deres yngel tilbage
>
> ville du?
>
>
> nej nakkeskud og en begravelse det er desværre den enest løsning på
> Europas muhamedanerproblem
>
> man kunne jo også genåbne tyskernes koncentrationslejre

Pas på med at sige den slags, du giver bare Kimsebassen & andre tosser
ammunition.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org - antipartiet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Martin K (24-06-2006)
Kommentar
Fra : Martin K


Dato : 24-06-06 17:16

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message
news:1hhg6gy.wrhnk51kr0lefN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...

> @ <1@invalid.net> wrote:
> > man kunne jo også genåbne tyskernes koncentrationslejre
>
> Pas på med at sige den slags, du giver bare Kimsebassen & andre tosser
> ammunition.

Præcis. Faktisk er en del af de rabiate fremmedhadere her i gruppen så dumme
at høre på, at jeg har dem mistænkt for enten at være retarderede eller at
"arbejde for fjenden".

--
Martin K

When the people fear their government, there is tyranny; when the government
fears the people, there is liberty.
Thomas Jefferson



Wilstrup (24-06-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 24-06-06 18:53


"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse
news:449d6523$0$15782$14726298@news.sunsite.dk...
> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message
> news:1hhg6gy.wrhnk51kr0lefN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
>
>> @ <1@invalid.net> wrote:
>> > man kunne jo også genåbne tyskernes koncentrationslejre
>>
>> Pas på med at sige den slags, du giver bare Kimsebassen & andre tosser
>> ammunition.
>
> Præcis. Faktisk er en del af de rabiate fremmedhadere her i gruppen så
> dumme
> at høre på, at jeg har dem mistænkt for enten at være retarderede eller at
> "arbejde for fjenden".

næ, hvem mener du dog af de rabiate fremmedhadere er? @, Jim, Tim,
Perlesvinet, dig selv? Det er da rart at jeres hidtil skjulte agenda endelig
kommer frem i lyset. I er en flok nazister hele bundet, som kun lader som om
I går ind for demokrati, medens I i virkeligheden går ind for at nakke alle
folk, hvis synspunkter I ikke deler. Jeg forstår godt at nazi-Jim ikke turde
møde mig i retten i en sag om æreskrænkelse, for her ser vi jo tydeligt hvad
angendaet er, og det kunne blive ret så pinligt for ham at han blev afsløret
som en infam fascist med nazilignende tilbøjeligheder som får Jonni Hansen
til at ligne en spejderdreng ved siden af.

Nu må det da blive åbenbart for de fleste herinde af mere moderat borgerlige
observans, hvad det er I vil: slå folk ihjel, der modsiger jer eller som
ikke har den "rigtige" religion.
--
Wilstrup



Henri Gath (24-06-2006)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 24-06-06 22:04


"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:449d7c0a$0$84013$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Nu må det da blive åbenbart for de fleste herinde af mere moderat
> borgerlige observans, hvad det er I vil: slå folk ihjel, der modsiger jer
> eller som ikke har den "rigtige" religion.

Skrub nu ud og hæng dig, din forpulede stalinist....



Peter Bjørn Perlsø (24-06-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 24-06-06 22:21

Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:449d7c0a$0$84013$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > Nu må det da blive åbenbart for de fleste herinde af mere moderat
> > borgerlige observans, hvad det er I vil: slå folk ihjel, der modsiger jer
> > eller som ikke har den "rigtige" religion.
>
> Skrub nu ud og hæng dig, din forpulede stalinist....

Det er iøvrigt underholdende at høre Overlæreren snakke om andres
politiske tilhørsforhold som "religion", når han selv er medlem af det
20 århundredes største og mest massemyrdende sekulære kult -
Kommunismen.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org - antipartiet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Wilstrup (25-06-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 25-06-06 17:32


""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
news:1hhglom.2bt542106bs3xN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:
>
>> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>> news:449d7c0a$0$84013$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> > Nu må det da blive åbenbart for de fleste herinde af mere moderat
>> > borgerlige observans, hvad det er I vil: slå folk ihjel, der modsiger
>> > jer
>> > eller som ikke har den "rigtige" religion.
>>
>> Skrub nu ud og hæng dig, din forpulede stalinist....
>
> Det er iøvrigt underholdende at høre Overlæreren snakke om andres
> politiske tilhørsforhold som "religion", når han selv er medlem af det
> 20 århundredes største og mest massemyrdende sekulære kult -
> Kommunismen.

Nåeh, ´poå samme måde som du er medlem af den mest massemyrdende religiøse
kult -nazismen.
--
Wilstrup



Wilstrup (25-06-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 25-06-06 17:31


"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:449da8bd$0$12604$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:449d7c0a$0$84013$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Nu må det da blive åbenbart for de fleste herinde af mere moderat
>> borgerlige observans, hvad det er I vil: slå folk ihjel, der modsiger jer
>> eller som ikke har den "rigtige" religion.
>
> Skrub nu ud og hæng dig, din forpulede stalinist....


Jamen, dog - endnu mere nazi-lort ud af gattet - du må da snart være tom
inden i, akkurat som i dit hovede.
--
Wilstrup



Martin K (24-06-2006)
Kommentar
Fra : Martin K


Dato : 24-06-06 23:24

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:449d7c0a$0$84013$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

>> Præcis. Faktisk er en del af de rabiate fremmedhadere her i gruppen så
>> dumme
>> at høre på, at jeg har dem mistænkt for enten at være retarderede eller
>> at
>> "arbejde for fjenden".
>
> næ, hvem mener du dog af de rabiate fremmedhadere er?

Det er f.eks. dem, som foreslår at løse indvandrerproblematikken med
nakkeskud og koncentrationslejre, og som har en tendens til maniske
perioder, med en hel masse nye tråde i rap, hvor hvert indlæg kun består af
en enkelt, ikke særligt velformuleret sætning, som typisk indeholder flere
på hinanden følgende udråbstegn.

> @, Jim, Tim, Perlesvinet, dig selv? Det er da rart at jeres hidtil skjulte
> agenda endelig kommer frem i lyset. I er en flok nazister hele bundet, som
> kun lader som om I går ind for demokrati, medens I i virkeligheden går ind
> for at nakke alle folk, hvis synspunkter I ikke deler.

Ja, og du er i virkeligheden en schweizisk sæl lavet af størknet youghurt og
filt.

> Nu må det da blive åbenbart for de fleste herinde af mere moderat
> borgerlige observans, hvad det er I vil: slå folk ihjel, der modsiger jer
> eller som ikke har den "rigtige" religion.

I? Hvorfor skal jeg tages til indtægt for andres rabiate udtalelser?

--
Martin K

When the people fear their government, there is tyranny; when the government
fears the people, there is liberty.
Thomas Jefferson



Frank E. N. Stein (25-06-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 25-06-06 00:58

On Sun, 25 Jun 2006 00:24:14 +0200, Martin K wrote:

> Ja, og du er i virkeligheden en schweizisk sæl lavet af størknet youghurt og
> filt.

Der lever altså ikke sæler i Schweiz. Ikke frit i hvert fald.

GB (25-06-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 25-06-06 08:51

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in
news:pan.2006.06.24.23.57.47.792191@mail.is:

>> Ja, og du er i virkeligheden en schweizisk sæl lavet af størknet
>> youghurt og filt.
> Der lever altså ikke sæler i Schweiz. Ikke frit i hvert fald.

Jeg er da rimelig sikker på, at Schweitz har sælstyre.

--
Med venlig hilsen
GB

Frank E. N. Stein (25-06-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 25-06-06 09:28

On Sun, 25 Jun 2006 07:51:00 +0000, GB wrote:

>>> Ja, og du er i virkeligheden en schweizisk sæl lavet af størknet
>>> youghurt og filt.
>> Der lever altså ikke sæler i Schweiz. Ikke frit i hvert fald.
>
> Jeg er da rimelig sikker på, at Schweitz har sælstyre.

Er de ikke autognome?

Wilstrup (25-06-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 25-06-06 17:36


"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse
news:449dbb69$0$15795$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> næ, hvem mener du dog af de rabiate fremmedhadere er?
>
> Det er f.eks. dem, som foreslår at løse indvandrerproblematikken med
> nakkeskud og koncentrationslejre, og som har en tendens til maniske
> perioder, med en hel masse nye tråde i rap, hvor hvert indlæg kun består
> af en enkelt, ikke særligt velformuleret sætning, som typisk indeholder
> flere på hinanden følgende udråbstegn.

Så du er altså ikke en rabiat fremmedhader - eller?
>
>> @, Jim, Tim, Perlesvinet, dig selv? Det er da rart at jeres hidtil
>> skjulte agenda endelig kommer frem i lyset. I er en flok nazister hele
>> bundet, som kun lader som om I går ind for demokrati, medens I i
>> virkeligheden går ind for at nakke alle folk, hvis synspunkter I ikke
>> deler.
>
> Ja, og du er i virkeligheden en schweizisk sæl lavet af størknet youghurt
> og filt.

virkelig? jeg er ikke fremmedhader, men tværtimod - fremmedhaderne bryder du
dig ikke om, men angriber alligevel folk,der vender sig mod de rabiate
fremmedhadere - man kalder det vist identitetskrise.
>
>> Nu må det da blive åbenbart for de fleste herinde af mere moderat
>> borgerlige observans, hvad det er I vil: slå folk ihjel, der modsiger jer
>> eller som ikke har den "rigtige" religion.
>
> I? Hvorfor skal jeg tages til indtægt for andres rabiate udtalelser?

På den ene side vender du dig mod rabiate fremmedhadere, og når jeg fx går
imod dem, så er du hurtig ude med riven for at skose mig, fordi disse
fremmedhadere får tørt på. Jeg kalder det en form for identitetskrise - ved
du egentlig hvad du selv mener?

--
Wilstrup



El Trabajador (25-06-2006)
Kommentar
Fra : El Trabajador


Dato : 25-06-06 08:01


"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i
news:449d7c0a$0$84013$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> næ, hvem mener du dog af de rabiate fremmedhadere er? @, Jim, Tim,
> Perlesvinet, dig selv? Det er da rart at jeres hidtil skjulte agenda
> endelig kommer frem i lyset. I er en flok nazister hele bundet, som
> kun lader som om I går ind for demokrati, medens I i virkeligheden
> går ind for at nakke alle folk, hvis synspunkter I ikke deler. Jeg
> forstår godt at nazi-Jim ikke turde møde mig i retten i en sag om
> æreskrænkelse, for her ser vi jo tydeligt hvad angendaet er, og det
> kunne blive ret så pinligt for ham at han blev afsløret som en infam
> fascist med nazilignende tilbøjeligheder som får Jonni Hansen til at
> ligne en spejderdreng ved siden af.

Sinä olet roskaapää.
--
El Trabajador


--
Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com


Michael Kirkegaard (25-06-2006)
Kommentar
Fra : Michael Kirkegaard


Dato : 25-06-06 19:09


>
> Præcis. Faktisk er en del af de rabiate fremmedhadere her i gruppen så
> dumme
> at høre på, at jeg har dem mistænkt for enten at være retarderede eller at
> "arbejde for fjenden".
>

Det rejser et meget interessant spørgsmål:
Kære Martin, hvem arbejder du for?

Den anonyme pisling '@' fører sig frem med store skryderier om nakkeskud af
mennesker med en anden kultur og hudfarve. Derefter kommer alle
DF-onanisterne og synger i kor om dumme socialister som er skyld i alting og
ikke holder med jøderne. Ih lille De...I er jo bindegale.

Michael (Der holder med Martins fjende, demokrati, frihed og ytringsfrihed)



Wilstrup (25-06-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 25-06-06 21:42


"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:449ed11c$0$60779$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
>>
>> Præcis. Faktisk er en del af de rabiate fremmedhadere her i gruppen så
>> dumme
>> at høre på, at jeg har dem mistænkt for enten at være retarderede eller
>> at
>> "arbejde for fjenden".
>>
>
> Det rejser et meget interessant spørgsmål:
> Kære Martin, hvem arbejder du for?
>
> Den anonyme pisling '@' fører sig frem med store skryderier om nakkeskud
> af mennesker med en anden kultur og hudfarve. Derefter kommer alle
> DF-onanisterne og synger i kor om dumme socialister som er skyld i alting
> og ikke holder med jøderne. Ih lille De...I er jo bindegale.
>
> Michael (Der holder med Martins fjende, demokrati, frihed og
> ytringsfrihed)

Kunne ikke have sagt det bedre selv.
--
Wilstrup



@ (24-06-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-06-06 19:45

On Sat, 24 Jun 2006 17:42:12 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>@ <1@invalid.net> wrote:
>
>> On Sat, 24 Jun 2006 17:04:50 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:
>>
>> >Vi bør omgående gå i gang med at undersøge alle muligheder for at hjemsende
>> >vore "gæster"
>> >
>>
>> tror du de er komplette idioter i Iran Palæstina pakistan eller Irak
>>
>> nu er de sluppet af med en mængde dovne ballademagere, tror du så de
>> vil tage dem og deres yngel tilbage
>>
>> ville du?
>>
>>
>> nej nakkeskud og en begravelse det er desværre den enest løsning på
>> Europas muhamedanerproblem
>>
>> man kunne jo også genåbne tyskernes koncentrationslejre
>
>Pas på med at sige den slags, du giver bare Kimsebassen & andre tosser
>ammunition.

og hva' så

de fjolser ka' sgu end ikke ramme jorden om de så får tre forsøg


--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

Peter Bjørn Perlsø (24-06-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 24-06-06 21:03

@ <1@invalid.net> wrote:

> On Sat, 24 Jun 2006 17:42:12 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn
> Perlsø) wrote:
>
> >@ <1@invalid.net> wrote:
> >
> >> On Sat, 24 Jun 2006 17:04:50 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:
> >>
> >> >Vi bør omgående gå i gang med at undersøge alle muligheder for at
> >> >hjemsende vore "gæster"
> >> >
> >>
> >> tror du de er komplette idioter i Iran Palæstina pakistan eller Irak
> >>
> >> nu er de sluppet af med en mængde dovne ballademagere, tror du så de
> >> vil tage dem og deres yngel tilbage
> >>
> >> ville du?
> >>
> >>
> >> nej nakkeskud og en begravelse det er desværre den enest løsning på
> >> Europas muhamedanerproblem
> >>
> >> man kunne jo også genåbne tyskernes koncentrationslejre
> >
> >Pas på med at sige den slags, du giver bare Kimsebassen & andre tosser
> >ammunition.
>
> og hva' så
>
> de fjolser ka' sgu end ikke ramme jorden om de så får tre forsøg

Det har du så ret i.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org - antipartiet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Wilstrup (24-06-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 24-06-06 18:48


"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:j1mq92led2m8u88ab6275m314mn44onq8u@4ax.com...
> On Sat, 24 Jun 2006 17:04:50 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:
>
>>Vi bør omgående gå i gang med at undersøge alle muligheder for at
>>hjemsende
>>vore "gæster"
>>
>
> tror du de er komplette idioter i Iran Palæstina pakistan eller Irak
>
> nu er de sluppet af med en mængde dovne ballademagere, tror du så de
> vil tage dem og deres yngel tilbage
>
> ville du?
>
>
> nej nakkeskud og en begravelse det er desværre den enest løsning på
> Europas muhamedanerproblem
>
> man kunne jo også genåbne tyskernes koncentrationslejre

nazisten @ slår til igen - nu er vi ikke i tvivl om dit agenda her i landet:
du vil slå folk ihjel, der ikke deler dine syge opfattelser.
Så kom det på plads.
--
Wilstrup



@ (24-06-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-06-06 19:56

On Sat, 24 Jun 2006 19:47:31 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>
>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
>news:j1mq92led2m8u88ab6275m314mn44onq8u@4ax.com...
>> On Sat, 24 Jun 2006 17:04:50 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:
>>
>>>Vi bør omgående gå i gang med at undersøge alle muligheder for at
>>>hjemsende
>>>vore "gæster"
>>>
>>
>> tror du de er komplette idioter i Iran Palæstina pakistan eller Irak
>>
>> nu er de sluppet af med en mængde dovne ballademagere, tror du så de
>> vil tage dem og deres yngel tilbage
>>
>> ville du?
>>
>>
>> nej nakkeskud og en begravelse det er desværre den enest løsning på
>> Europas muhamedanerproblem
>>
>> man kunne jo også genåbne tyskernes koncentrationslejre
>
>nazisten @ slår til igen

jeg har aldrig været nazist

nazister er sådan nogen som ikke kan lide jøder

socialister og muhamedanere falder lige for som de mest nazistiske


> - nu er vi ikke i tvivl om dit agenda her i landet:
>du vil slå folk ihjel,

hvis der ikke er anden udvej så ja,

rent selvforsvar inden muhamedanerne slår mig ihjel



medmindre _du_ da har en bedre løsning på hele Europas
muhamedanerproblem?



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Pjensen73 (24-06-2006)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 24-06-06 22:05

@:
> medmindre _du_ da har en bedre løsning på hele Europas
> muhamedanerproblem?

Halal Arnes løsning er at VI skal indordne os efter muhamedanerne.



Wilstrup (25-06-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 25-06-06 17:33


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:mn.c5687d66d42ee520.53211@FJERNDETTEgmail.com...
> @:
>> medmindre _du_ da har en bedre løsning på hele Europas
>> muhamedanerproblem?
>
> Halal Arnes løsning er at VI skal indordne os efter muhamedanerne.

nazi-pjensen73 mener at vi skal indordne os under nazisterne.
--
Wilstrup



Pjensen73 (25-06-2006)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 25-06-06 18:23

Wilstrup har bragt dette til os:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:mn.c5687d66d42ee520.53211@FJERNDETTEgmail.com...
>> @:
>>> medmindre _du_ da har en bedre løsning på hele Europas
>>> muhamedanerproblem?
>>
>> Halal Arnes løsning er at VI skal indordne os efter muhamedanerne.
>
> nazi-pjensen73 mener at vi skal indordne os under nazisterne.

Jeg er ikke nazist, fordi jeg har intet imod jøderne og jeg støtter
Isreal i kampen for deres frihed. Detimod er der visse andre herinde
fra venstrefløjen, som direkte hade Isreal og jøderne.



Wilstrup (25-06-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 25-06-06 21:42


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:mn.cc8b7d66ed9b2a3c.53211@FJERNDETTEgmail.com...
> Wilstrup har bragt dette til os:
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:mn.c5687d66d42ee520.53211@FJERNDETTEgmail.com...
>>> @:
>>>> medmindre _du_ da har en bedre løsning på hele Europas
>>>> muhamedanerproblem?
>>>
>>> Halal Arnes løsning er at VI skal indordne os efter muhamedanerne.
>>
>> nazi-pjensen73 mener at vi skal indordne os under nazisterne.
>
> Jeg er ikke nazist, fordi jeg har intet imod jøderne og jeg støtter Isreal
> i kampen for deres frihed. Detimod er der visse andre herinde fra
> venstrefløjen, som direkte hade Isreal og jøderne.

Og jeg er ikke nogen halal-Arne -da jeg bestemt mener at de fanatiske
muslimer, der begår ulovligheder skal straffes.
Og jeg ved ikke hvem du mener, der skulle hade Israel og jøderne.
Man kan godt være imod den israelske stat og dens gerninger - det er ikke
det samme som at hade jøderne. Men jeg forstår at du ikke kan skelne mellem
de to ting.

--
Wilstrup



Martin K (25-06-2006)
Kommentar
Fra : Martin K


Dato : 25-06-06 00:41

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:uf2r92t6j3hqr3tiloiqm9qbrqg9nlsrui@4ax.com...

> medmindre _du_ da har en bedre løsning på hele Europas
> muhamedanerproblem?

Vi kunne jo forsøge med frivillig repatriering. Hvis bare vi får skruet
nogen ordninger sammen, hvor det kan betale sig for dem økonomisk at vende
hjem, skal der nok være rigtigt mange, der får lyst til det. Så står vi
måske tilbage med en lille hård kerne af fanatiske helligkrigere, men de vil
nok også før eller siden indse at slaget er tabt, specielt hvis antallet af
muslimer i Europa begynder at falde.

--
Martin K

When the people fear their government, there is tyranny; when the government
fears the people, there is liberty.
Thomas Jefferson



Frank E. N. Stein (25-06-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 25-06-06 00:55

On Sun, 25 Jun 2006 01:41:14 +0200, Martin K wrote:

>> medmindre _du_ da har en bedre løsning på hele Europas
>> muhamedanerproblem?
>
> Vi kunne jo forsøge med frivillig repatriering. Hvis bare vi får skruet
> nogen ordninger sammen, hvor det kan betale sig for dem økonomisk at vende
> hjem, skal der nok være rigtigt mange, der får lyst til det.

Altså undtagen dem der risikerer at blive henrettet når de vender hjem.

> Så står vi
> måske tilbage med en lille hård kerne af fanatiske helligkrigere, men de vil
> nok også før eller siden indse at slaget er tabt, specielt hvis antallet af
> muslimer i Europa begynder at falde.

Vi står muligvis tilbage med en lille håndfuld helligkrigere, nogen der
bare godt kan lide at være i live, og nogen der tjener alt for godt her i
landet til at vi vil tilbyde dem noget der kan erstatte det. Med lidt held
står vi også tilbage med nogen der bare godt kan lide at bo i Danmark
og ikke kunne tænke sig at bo andre steder.

Martin K (25-06-2006)
Kommentar
Fra : Martin K


Dato : 25-06-06 16:09

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in message
news:pan.2006.06.24.23.55.17.81785@mail.is...

> > Vi kunne jo forsøge med frivillig repatriering. Hvis bare vi får skruet
> > nogen ordninger sammen, hvor det kan betale sig for dem økonomisk at
vende
> > hjem, skal der nok være rigtigt mange, der får lyst til det.
>
> Altså undtagen dem der risikerer at blive henrettet når de vender hjem.

Altså de reelle flygtninge? Ja, det bliver spændende at se, hvor mange det
er. Det kan vi go få efterprøvet i praksis, hvis vi indfører en ordning,
hvor de har et økonomisk incitament til at vende hjem.

> Med lidt held
> står vi også tilbage med nogen der bare godt kan lide at bo i Danmark
> og ikke kunne tænke sig at bo andre steder.

Det er vel heller ikke det værste scenarie, man kan forestille sig.

--
Martin K

When the people fear their government, there is tyranny; when the government
fears the people, there is liberty.
Thomas Jefferson



Frank E. N. Stein (25-06-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 25-06-06 18:09

On Sun, 25 Jun 2006 17:08:41 +0200, Martin K wrote:

>> > Vi kunne jo forsøge med frivillig repatriering. Hvis bare vi får skruet
>> > nogen ordninger sammen, hvor det kan betale sig for dem økonomisk at
> vende
>> > hjem, skal der nok være rigtigt mange, der får lyst til det.
>>
>> Altså undtagen dem der risikerer at blive henrettet når de vender hjem.
>
> Altså de reelle flygtninge?

Ja. Indvandrerne og deres efterkommere behøver som regel ikke at frygte
den slags.

> Ja, det bliver spændende at se, hvor mange det
> er. Det kan vi go få efterprøvet i praksis, hvis vi indfører en ordning,
> hvor de har et økonomisk incitament til at vende hjem.

Ja, bortset fra at de altså vil være blandet sammen med resten af
muslimerne, der hellere vil være her, så et helt reelt billede vil vi
aldrig få at se.

>> Med lidt held
>> står vi også tilbage med nogen der bare godt kan lide at bo i Danmark
>> og ikke kunne tænke sig at bo andre steder.
>
> Det er vel heller ikke det værste scenarie, man kan forestille sig.

Nej, der var derfor jeg brugte ordet "held".

El Trabajador (25-06-2006)
Kommentar
Fra : El Trabajador


Dato : 25-06-06 08:05


"Martin K" <n@da.spam> skrev i
news:449dcd74$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...
> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
> news:uf2r92t6j3hqr3tiloiqm9qbrqg9nlsrui@4ax.com...
>
>> medmindre _du_ da har en bedre løsning på hele Europas
>> muhamedanerproblem?
>
> Vi kunne jo forsøge med frivillig repatriering. Hvis bare vi får
> skruet nogen ordninger sammen, hvor det kan betale sig for dem
> økonomisk at vende hjem, skal der nok være rigtigt mange, der får
> lyst til det. Så står vi måske tilbage med en lille hård kerne af
> fanatiske helligkrigere, men de vil nok også før eller siden indse at
> slaget er tabt, specielt hvis antallet af muslimer i Europa begynder
> at falde.

Vi kunne starte med at sende de kriminelle, der ikke er danske
statsborgere, hjem til Muhamedanistan. Derefter må vi så se på, hvad der så
evt. skal gøres yderligere.
--
El Trabajador


--
Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com


Peter Bjørn Perlsø (24-06-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 24-06-06 16:42

Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:

> Vi bør omgående gå i gang med at undersøge alle muligheder for at hjemsende
> vore "gæster"

ja, men det får du ikke politikerne med på, måske undtagen
Fremskridtspartiet.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org - antipartiet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Wilstrup (24-06-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 24-06-06 18:48


""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
news:1hhg6fs.1hjutev6blvtrN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:
>
>> Vi bør omgående gå i gang med at undersøge alle muligheder for at
>> hjemsende
>> vore "gæster"
>
> ja, men det får du ikke politikerne med på, måske undtagen
> Fremskridtspartiet.

AT tilbageskridtspartiet er befolket med nogle ganske få idioter, herunder
Mogens Glistrup, viser jo blot hvad I er for nogle fascister.
--
Wilstrup



El Trabajador (25-06-2006)
Kommentar
Fra : El Trabajador


Dato : 25-06-06 08:08


"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i
news:449d7af9$0$84032$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> news:1hhg6fs.1hjutev6blvtrN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
>> Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:
>>
>>> Vi bør omgående gå i gang med at undersøge alle muligheder for at
>>> hjemsende
>>> vore "gæster"
>>
>> ja, men det får du ikke politikerne med på, måske undtagen
>> Fremskridtspartiet.
>
> AT tilbageskridtspartiet er befolket med nogle ganske få idioter,
> herunder Mogens Glistrup, viser jo blot hvad I er for nogle fascister.

Tylsämielinen!
--
El Trabajador/Työläinen


--
Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com


Per Hagemann (24-06-2006)
Kommentar
Fra : Per Hagemann


Dato : 24-06-06 18:50


""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
news:1hhg6fs.1hjutev6blvtrN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:
>
>> Vi bør omgående gå i gang med at undersøge alle muligheder for at
>> hjemsende
>> vore "gæster"
>
> ja, men det får du ikke politikerne med på, måske undtagen
> Fremskridtspartiet.
>

Jeg er medlem af Fremskridtspartiet, men mener at fokusering på
repatriering/hjemsendelse er uheldig.

Sagsbehandlerne rådgiver de afviste asylsøgere om hvordan de kan få
humanitær dispensation for hjemsendelsesreglerne ved at modsætte sig
hjemrejse med påstande om at de vender hjem til den visse død.

Derfor skal der satses på udvisninger i form af udlicitering til sikre
lande, så ingen kan undslå sig udvisningen med opdigtede jamrehistorier om
forfølgelse i hjemlandene.



Jesper (24-06-2006)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 24-06-06 19:12

Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:

> Vi bør omgående gå i gang med at undersøge alle muligheder for at hjemsende
> vore "gæster"

"Omgående"???

Det er altså for det første ikke noget vi skal undersøge, vi skal bare
gøre det. Og så skulle det være sket for min. 15-20 år siden.
--
Jesper
The saw is family!

Kurt H. Nedergaard (24-06-2006)
Kommentar
Fra : Kurt H. Nedergaard


Dato : 24-06-06 19:40


"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1hhgd2r.1beo7uxs4e0fkN%spambuster@users.toughguy.net...
> Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:
>
>> Vi bør omgående gå i gang med at undersøge alle muligheder for at
>> hjemsende
>> vore "gæster"
>
> "Omgående"???
>
> Det er altså for det første ikke noget vi skal undersøge, vi skal bare
> gøre det. Og så skulle det være sket for min. 15-20 år siden.

Ja lad os få kreaturvognen kørt i stilling til en tur sydover.

Mvh Kurt

--
Så kan det ikke undre at han har fået kniven.
Dhimmi Wilstrup



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177518
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408647
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste