Andet multimedie
bentjuul 3670
Rundspørge: Yndlingsfont i øjeblikket...?
Fra : kennethbrogger@gmail~

Dato : 29-08-06 19:48

Hej gruppe

Jeg sidder til dagligt og designer alt fra visitkort til komplette
identitetsprogrammer, men jeg støder jævnligt ind i samme problem:
Jeg kommer til at overbruge en god font... Engang var det Dax, så FF
Signa og nu FF Cocon...

Er der en font i virkelig godt kan lide, og måske overbruger...? Skriv
hvilke fonte i bruger, og inspirér os andre... ;)

/ZUZ3L

Fra : Kim Jensen

Dato : 29-08-06 21:04

kennethbrogger@gmail.com wrote:
> [...]
> Er der en font i virkelig godt kan lide, og måske overbruger...? Skriv
> hvilke fonte i bruger, og inspirér os andre... ;)

Jeg havde en længere periode med "DIN" (mest som rene versaler)

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Peter T.

Dato : 30-08-06 05:10

udviste en rettidig omhu og skrev:

> Er der en font i virkelig godt kan lide, og måske overbruger...? Skriv
> hvilke fonte i bruger, og inspirér os andre... ;)

Jeg har været vanvittigt pjattet med Univers i et par år. Faktisk så
meget, at jeg mistænker mig selv for ofte at indrette layouts efter denne
type (ganske alvorligt ment). :)

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : Jesper Larsen

Dato : 30-08-06 20:34

FF Qtype square eller Eurostile

Næsten alt fra House Industries... nok ikke til brødtekst

Til brødtekst Stone Sans eller frutiger