udstilling i Bogense
Fra : Inge

Dato : 29-08-06 19:09

Hej
jeg har set at Jyrak holder udstilling i Bogense her lørdag-søndag. Men ved
nogen her i gruppen hvad der udstilles hvilken dag? Jeg vil så gerne se
British Shorthair og Ragdolls.

mvh
Inge

Fra : Lisser

Dato : 29-08-06 20:31

> [...]
> nogen her i gruppen hvad der udstilles hvilken dag? Jeg vil så gerne se

Hejsa
Lørdag udstilles kategori I - III - IV (deriblandt British Shorthair)
søndag kategori II (bl.a Ragdoll)

Så du bliver nødt til at komme begge dage hvis du skal have begge racer
med.

Med venlig hilsen
Lisser
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 29-08-06 22:59

"Lisser" <lisbeth.steenKATTE@BAKKEprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> søndag kategori II (bl.a Ragdoll)
>
> Så du bliver nødt til at komme begge dage hvis du skal have begge racer

hej Lisser
Hvilken kategori hører norsk skovkat til?
Venlig hilsen, Anelise

Fra : Lisser

Dato : 30-08-06 08:44

> Anelise Schou Nielsen skrev:

> hej Lisser
> Hvilken kategori hører norsk skovkat til?
> Venlig hilsen, Anelise

Kat.I = perser/exotic

Kat.II = American curl, Maine coon, Norsk skovkat, Ragdoll, Hellig
birma, Sibirisk skovkat, tyrkisk van, tyrkisk angora.

Kat.III =Abyssinier/somali, bengaler, burmilla, burmeser, british
shorthair, devon rex, cornish rex, german rex, chartreux, europé,
japanese bobtail, kurillian bobtail, korat, manx, egyptisk mau, ocikat,
russian blue, snowshoe, sokoke, sphynx

Kat IV =siamesere, orientalere

Fra : Siri

Dato : 30-08-06 18:10

Der skulle komme en stor udstilling i København primo december - har
nogen nogen anelse om, hvor i Kbh, det skal foregå?

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar