Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Håb forude til alle dynamik-freaks
Fra : Jens Bruun

Dato : 29-08-06 15:34

Jeg skrev dynamiK-freaks - ikke dynamiT-freaks - og er vi ikke alle det?

http://www.sigma-sd14.com

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-08-06 15:43

In news:YOydnfZfMrbQzWnZRVnygw@giganews.com,
Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

Og lidt mere:

http://forum.xitek.com/showthread.php?threadid=391371

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ms

Dato : 29-08-06 18:44

> Og lidt mere:
>
> http://forum.xitek.com/showthread.php?threadid=391371

Hmm... er det kun her teksten er utrolig ???? spændene?

Men det bliver da spændene at se hvad de kan komme frem med denne gang

/Max

Fra : Jakob

Dato : 29-08-06 20:30

In article <YOydnfZfMrbQzWnZRVnygw@giganews.com>, bruun_jens@hotmail.com
says...
> Jeg skrev dynamiK-freaks - ikke dynamiT-freaks - og er vi ikke alle det?
>
> http://www.sigma-sd14.com

Hvad siger dig at der er noget at komme efter ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 29-08-06 20:30

> Jeg skrev dynamiK-freaks - ikke dynamiT-freaks - og er vi ikke alle det?
>
> http://www.sigma-sd14.com

Mon ikke dit 1 mrk II er mindst lige så godt? Én ting er teori, men
noget andet er praksis. SD-9 og SD-10 var jo mere eller mindre fallit
erklæringer, og sidst jeg så SD-10 hos AC-foto koste det - fra nyt - 399 €
!!! Støjen er iflg dpreview et kæmpe problem på sigmas DSLR serier. Måske er
her noget jeg ikke forstår, men at lave et "prosumer" DSLR der KUN kan skyde
i raw er sku et' for smart da

Ikke desto mindre bliver det spændende at se hvad de kommer med... og ikke
mindst Fuji som er helt fremme på dynamik vognen... og endnu mere spændende
bliver det, at se hvad der kommer af nye objektiver til vores respektive
kameraer

--
Venligst,
Thomas Schreiber