The Sandmen - White Trash Red Front
Fra : Morten Bowman

Dato : 28-08-06 23:01

Hejsa
Ja så den nye cd med Sandmen landet.
Jeg må sige det er et særdeles positivt møde.
Allan er lige så stærk som i gamle dage og meget af den grundlæggende
Sandmen-sound er bevaret.
Umiddelbart er der et par smuttere, men måske skal den bare høres lidt flere
gange. Men et nummer som 'Sutra' (som er instrumentalt) kan jeg ikke helt
forlige mig med.
Til gengæld er numre som 'Bombing For Peace', 'How Come' og 'Wouldn't Mind
At All' ganske enkelt lige i øjet. Jeg føler mig øjeblikkeligt hensat til de
glade dage i 90'erne

Vi er nok nødt til at mødes 4/11 på Train