Danmarks værste
Fra : laksesko@hotmail.com

Dato : 28-08-06 17:21

lortefima

I Saga Queen's charmerende saloner vil vores professionelle og
kvalitetsbevidste besætning gøre alt for at du får
en god oplevelse - hvad enten I er 2, 20 eller 200

Ejot Danmark

http://www.ejot.dk

Fra : Dorthe

Dato : 28-08-06 17:30

laksesko@hotmail.com skrev:
> [...]
> kvalitetsbevidste besætning gøre alt for at du får
> en god oplevelse - hvad enten I er 2, 20 eller 200

Og????

Fra : Jan Bøgh

Dato : 29-08-06 15:02

Dorthe skrev i 44f3198b$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk dette:

> Og????

Han/hun mangler en skrue!

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Kim

Dato : 28-08-06 19:08

<laksesko@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvorfor? Fortæl noget mere!
Kim

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-08-06 19:56

Kim wrote:

> [...]
> kvalitetsbevidste besætning gøre alt for at du får
> en god oplevelse - hvad enten I er 2, 20 eller 200

Naah, han er bare troll.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Lars Holst

Dato : 28-08-06 20:09

laksesko@hotmail.com said in news:1156782054.815702.258660
> [...]

> kvalitetsbevidste besætning gøre alt for at du får
> en god oplevelse - hvad enten I er 2, 20 eller 200

Du skriver kort og usagligt som om nævnte firma har eksproprieret din
ejendom, voldtaget din kone, prostitueret dine børn og spist din hund.

Enten må du være mere informativ eller også må du holde din kæft lukket.

Hvad er årsagen til at du poster samme indholdsløse skrift i tre tråde?

--
Lars Holst

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-08-06 21:02

Lars Holst wrote:

> [...]
>
> Enten må du være mere informativ eller også må du holde din kæft lukket.
>
> Hvad er årsagen til at du poster samme indholdsløse skrift i tre tråde?

http://groups.google.dk/groups?q=www.ejot.dk&start=0&hl=da&filter=0

Han er vel bare en af de triske eksistenser, der må købe sig til sex og nu
er det sidst på måneden.

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 29-08-06 14:55

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> wrote in message

> Han er vel bare en af de triske eksistenser, der må købe sig til sex og nu
> er det sidst på måneden.

eh eh!!!

Faktisk var jeg på Saga sidste år: perfekt betjening (også på kontoret),
glimrende mad og vin (og kaffe!), mens man sejler i CPH kanalerne... en af
vores bedste "skovture"

Sandra