Newbie! Q. til Xnews!
Fra : Boris Mathiasen

Dato : 20-06-01 12:23

Jeg har trykket på en eller anden knap i Xnews, så nu kan jeg ikke se de
gamle tråde mere!? Hvad er det nu for noget? Jeg vil gerne kunne se de
gamle!

Vær venlig at sende en cc til GSMUnlockDK@c.dk da jeg ikke er hjemme ved min
egen maskine!

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon. Hvis
det er noget der lyder, som en handel så

Fra : Morten Ovi

Dato : 20-06-01 13:47

[posted and mailed]

Boris Mathiasen skrev i news:dk.edb.internet.software.mail+news :

> Jeg har trykket på en eller anden knap i Xnews, så nu kan jeg
> ikke se de gamle tråde mere!? Hvad er det nu for noget? Jeg vil
> gerne kunne se de gamle!

Ctrl+Enter når du går ind i en nyhedsgruppe. Jeg ved ikke hvordan man
fjerner det du har lavet permanent.

--
Morten Ovi - www.ovi.dk - morten@duh!
Vil du se noget åndsvagt? www.i386.dk