Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Eos 1 DS Mark II
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-08-06 10:55

http://www.dpreview.com/news/0409/04092104canoneos1dsmkii.asp
Gad GODT se billeder fra det kamera, eller endnu bedre: prøve det selv!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Thomas Kjær

Dato : 25-08-06 11:37

On 2006-08-25, Aragorn Elessar <AragornDK@Gmail.com> wrote:
> http://www.dpreview.com/news/0409/04092104canoneos1dsmkii.asp
> Gad GODT se billeder fra det kamera, eller endnu bedre: prøve det selv!

http://www.canon.co.jp/Imaging/eos1dsm2/eos1dsm2_sample-e.html

http://www.pbase.com/cameras/canon/eos_1ds_mark_ii

Hvad får dig til pludseligt at skrive dette om et snart to år gammelt
kamera?

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 25-08-06 11:44

"Aragorn Elessar" <AragornDK@Gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.dpreview.com/news/0409/04092104canoneos1dsmkii.asp
> Gad GODT se billeder fra det kamera, eller endnu bedre: prøve det selv!

Jeg kan ikke hjælpe dig til at fotografere med kameraet, men jeg ved, at
Claus Steensgaard fotograferer med sådan et Canon 1Ds Mk II. Og han har da
en hjemmeside!

www.bluelemon.dk er det vist. Så det er da bare at kigge løs i Claus'
gallerier.

Men altså, det er jo ikke noget nyt kamera længere. Der går faktisk
vedholdende rygter om en afløser til det.
Ikke at det blir dårligere af det

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : ;o\)-max-

Dato : 26-08-06 16:45

"Frodo Nifinger"

> [...]
> gallerier.
>
> Men altså, det er jo ikke noget nyt kamera længere. Der går faktisk
> vedholdende rygter om en afløser til det.

Vrøvl Jesper, det er et dårligt kamera, tihi.. )-max-

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-08-06 18:54

Aragorn Elessar skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Gad GODT se billeder fra det kamera, eller endnu bedre: prøve
> det selv!

Flere i gruppen har et og viser jævnligt billeder - så kig i
gruppen til diskussion af billeder, så kan du sikkert finde
nogle:

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard