Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Blitz på Canon IXUS 800 ?
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 23-08-06 18:50

Hejsa -

Har lige købt et Canon IXUS800IS.

Fint lommekamera, men der er dog én ting der driller mig lidt;

Af og til vil jeg gerne kunne bestemme om blitzen skal på eller ej,
dvs. jeg vil ikke overlade det til kameraets "Auto-funktion" at bestemme
hvorvidt blitzen skal være på eller ej.

Nogen der ved om man på IXUS 800IS kan sætte "Blitz On" ?

Har ledt i manualen, men har intet kunne finde.

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 23-08-06 19:55

Øhhh .. det svarer jeg så lige selv på

I 'Auto' mode styrer cameraet alting selv. Vælger man derimod 'Manual' mode,
kan visse indstillinger sættes til 'Auto' og visse kan sættes 'Manuelt',
heriblandt blitzen

Vælg 'Manual' mode og vælg så 'Altid-blitz' med blitz knappen.

Med venlig hilsen

Fra : Thomas TM

Dato : 26-08-06 18:58

> Har lige købt et Canon IXUS800IS.
>
> Fint lommekamera, men der er dog én ting der driller mig lidt;

Hej

Er du tilfreds med kameraet eller ville du hellere have købt et andet? Jeg
går lidt og overvejer at købe et, men ved ikke om det er det "rigtige"
kompakt digital kamera at købe...

Mvh
Thomas

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 02-09-06 06:34

Hejsa -

Indtil videre er jeg fint tilfreds og kan kun anbefale det

Med Venlig Hilsen