Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photoshop plugins fra Fred Miranda
Fra : njesp

Dato : 22-08-06 08:44

Fred Miranda har nogle kameraspecifikke plugins til dels resizing og
sharpening i PhotoShop, eksempelvis Canon 350D Resize Pro og Canon 350d
CSPro.

Er der nogen der erfaringer med disse?

--Niels

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-08-06 09:01

njesp skrev:
> Fred Miranda har nogle kameraspecifikke plugins til dels resizing og
> sharpening i PhotoShop, eksempelvis Canon 350D Resize Pro og Canon 350d
> [...]
Lånte i en periode nogle, men fandt ingen grund til at anskaffe dem da
PSs egne er aldeles udmærkede

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, aug. 2006

Fra : michael bs

Dato : 22-08-06 09:08

> Lånte i en periode nogle, men fandt ingen grund til at anskaffe dem da PSs
> [...]

Enig. Derimod har de et Velviavision plugin, der er meget effektivt, synes
jeg.

mvh Michael

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-08-06 09:10

michael bs skrev:
> "Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Enig. Derimod har de et Velviavision plugin, der er meget effektivt, synes
> jeg.
>
> mvh Michael

Mon ikke et af KNL DtPs plugins kan klare det lige så godt? Og de er gratis.

Fra : Thomas Kjær

Dato : 22-08-06 10:10

On 2006-08-22, njesp <njesp@hotmail.com> wrote:
> Fred Miranda har nogle kameraspecifikke plugins til dels resizing og
> sharpening i PhotoShop, eksempelvis Canon 350D Resize Pro og Canon 350d
> CSPro.
>
> Er der nogen der erfaringer med disse?

Ikke specifikt de 350D plugins du nævner, men jeg har købt en 5-6
forskellige plugins igennem tiderne, og også været godt tilfreds med
dem. De eneste to stadig bruger (sjældent, men det sker) er B+W og
Velvia. De andre blev for mit vedkommende overflødige med Photoshop
CS2.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>