Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opklæbning af fotos
Fra : Ole Hetland

Dato : 21-08-06 10:47

Jeg har fået lavet nogle store fotos (A2).
Jeg har sat dem i skifterammer, men de buler fælt.
Hvordan og på hvad kan man klæbe dem op, så man undgår bulerne?

Gode råd søges.

Med venlig hilsen
Ole
www.hetland.it
www.bredeole.dk

Fra : Max

Dato : 21-08-06 10:58

Hej Ole

> Hvordan og på hvad kan man klæbe dem op, så man undgår bulerne?

Pap og spraylim.

Mvh Max

Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 21-08-06 14:39

> Hej Ole

> Pap og spraylim

Sørg for, at det er syrefri lim, ellers kan det godt gå i forbindelse med
hinanden..

Fra : Jan Bøgh

Dato : 21-08-06 16:02

Flerbrugerkonto skrev i 44e9b741$0$3516$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
dette:

> Sørg for, at det er syrefri lim, ellers kan det godt gå i forbindelse
> med hinanden..

Jeg har en dåse med et produkt, der hedder 'Spray Mount' fra 3M, der er
beregnet til formålet. Det har så den yderligere egenskab, at man faktisk
kan fjerne billedet igen (lidt a la en kraftig udgave, der den lim, der
bruges på Post-It).

mvh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Leif Langgaard

Dato : 21-08-06 16:49

> [...]
> beregnet til formålet. Det har så den yderligere egenskab, at man faktisk
> kan fjerne billedet igen (lidt a la en kraftig udgave, der den lim, der

Ja, 3M har to typer "'Spray Mount" en permanent og en ikke permanent.

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : Ole Hetland

Dato : 24-08-06 17:48

Leif Langgaard wrote:
> "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> skrev i en meddelelse

> Ja, 3M har to typer "'Spray Mount" en permanent og en ikke permanent.

Tak for mange gode råd.
Jeg købte en dåse Photo Mount fra 3M, og resultatet er perfekt.

Med venlig hilsen
Ole
www.hetland.it
www.bredeole.dk