Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lukkeren
Fra : blue

Dato : 13-08-06 09:59

Skal man være på vagt, hvis man vil købe et Canon 1D mark II, som har taget
43.000 billeder eller er det så solidt kram, at det er underordnet om det
har 10.000 eller 43.000 udløsninger? Ifølge Canon er det testet til 200.000
udløsninger, så der er jo et stykke vej.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-08-06 10:13

"blue"
> [...]
> har 10.000 eller 43.000 udløsninger? Ifølge Canon er det testet til 200.000
> udløsninger, så der er jo et stykke vej.

Underordnet - der er 157.000 skud tilbage i lukkeren, apparatet er bygget
som en Mercedes, så no worries - -max-

Fra : Jacob

Dato : 13-08-06 16:23

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse

> "blue"
>
> Underordnet - der er 157.000 skud tilbage i lukkeren, apparatet er bygget
> som en Mercedes, så no worries - -max-

Husk dinitrol. en mercedes ruster som bar fanden.
Køb du roligt kameraet. op til 100.000 knips er lukker udskiftning på
garantien.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-08-06 17:44

In news:44df43e9$0$15783$14726298@news.sunsite.dk,
Jacob <bip@bop.dk> wrote:

> Køb du roligt kameraet. op til 100.000 knips er lukker udskiftning på
> garantien.

Er den det? Hvor har du læst det?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jacob

Dato : 15-08-06 19:40

> Er den det? Hvor har du læst det?
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Det blev jeg fortalt hos pw service da jeg var inde med mit kamera. en 1D
hvor lukkeren havde sagt stop efter 63000 aktiveringer. blev behandlet
samtidigt med mit kamera.

Fra : www.condrup.eu

Dato : 13-08-06 17:59

rin

Fra : www.condrup.eu

Dato : 13-08-06 18:00

"www.condrup.eu" <kontakt@REMOVECAPSFIRSTcondrup.eu> skrev i en meddelelse
> rin

Sry, der spassede mit keyboard liige en gang..

Fra : blue

Dato : 15-08-06 19:50

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse

> Underordnet - der er 157.000 skud tilbage i lukkeren, apparatet er bygget
> som en Mercedes, så no worries - -max-

Nu er kameraet godt nok solgt, men tak for svaret alligevel

Fra : K

Dato : 13-08-06 12:16

"blue" <jfdh@aprsfgd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om det har 10.000 eller 43.000 udløsninger? Ifølge Canon er det testet til
> 200.000 udløsninger, så der er jo et stykke vej.

Udløsninger? Har det taget billeder under pornofilm eller sexshows?