Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotohøjskole
Fra : Samsara67

Dato : 05-08-06 20:07

Hej'sa

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe jeg skriver til,
men nu prøver jeg.

Er der nogle som ved, om der findes en fotohøjskole?

Jeg har prøvet at google, men kan ikke rigtigt finde noget.

Undskyld hvis gruppen er forkert.

Venligst
Samsara67

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-08-06 20:11

"Samsara67"
> [...]
>
> Er der nogle som ved, om der findes en fotohøjskole?
>
> Jeg har prøvet at google, men kan ikke rigtigt finde noget.

HA - prøv at dele fotohøjslole - foto højskole så får du masser
af hits i google - de er for dumme.. uhm hehehe.. -max-

Fra : Erik W.

Dato : 05-08-06 21:23

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse

> "> HA - prøv at dele fotohøjslole - foto højskole så får du masser
> af hits i google - de er for dumme.. uhm hehehe.. -max-

Med netop google fandt jeg på siden
http://www.vidar.dk/4125641E00506D45/0/ABE18D53D7908B80C1256E2A00285976?OpenDocument
følgende tekst:

"Mange folkehøjskoler har foto som et muligt valgfag. Nogle højskoler har
foto som hovedfag:
Borups Højskole, Brandbjerg Højskole, Grundtvigs Højskole, Herning Højskole,
Krogerup Højskole, Kunsthøjskolen i Holbæk, Ryslinge Højskole, Uldum
Højskole og Vrå Højskole."

Det er da et sted at starte.

Mvh Erik W

Fra : Samsara67

Dato : 05-08-06 23:19

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse

> HA - prøv at dele fotohøjslole - foto højskole så får du masser
> af hits i google - de er for dumme.. uhm hehehe.. -max-

Tak skal du ha' - det hjalp bestemt at dele ordet.

Og til Erik: Jeps, den side har jeg også fundet

Venligst
Samsara67