Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hukommelseskort fejl ?
Fra : Is

Dato : 04-08-06 19:24

Hej

Jeg har et ixus 400 der gentagende gange har vist "hukommelseskort fejl" når
jeg tænder kameraet.

Udskiftning af kortet løser ikke problemet.

Sommetider kan det løses med at fjerne batteri i ½ min.

Men efter nogle timer, kan det som regel igen - det har jeg dog ikke altid
tid til at vente på

Det er ca 3 år

Gode råd angående problemet ???

Erik Isager

Fra : s.v.nielsen

Dato : 05-08-06 10:24

Is wrote:
> [...]
>
> Sommetider kan det løses med at fjerne batteri i ½ min.
>
> Men efter nogle timer, kan det som regel igen - det har jeg dog ikke altid

Har du tænkt på at det måske er dit batteri der ikke er i topform mere?

Søren Videbæk Nielsen

Fra : Is

Dato : 05-08-06 12:21

"s.v.nielsen" <x.v.nielsen@c.dk> skrev i en meddelelse

> Har du tænkt på at det måske er dit batteri der ikke er i topform mere?

Det tror jeg ikke det er, men ...

Jeg har 2 batterier - og der er ingen sammenhæng med om det ny opladet eller
ej på begge.

Den skriver at der er 3.8 MB kort - og det er et 256 MB der er i.

Hvis jeg prøver at formatere - se det ud som om den gør det, men skriver
derefter E50

Hvad betyder det ??

Erik Isager

Fra : s.v.nielsen

Dato : 05-08-06 13:01

Is wrote:

> [...]
>
> Den skriver at der er 3.8 MB kort - og det er et 256 MB der er i.
>
> Hvis jeg prøver at formatere - se det ud som om den gør det, men skriver

Du er ikke alene
Efter en enkelt søhning på Google fandi jeg:
http://www.digiforumz.com/Error-E50-Ixus-400-ftopict11.html
http://www.smartcomputing.com/techsupport/detail.aspx?guid=&ErrorID=25752

Blandt andre (158000 hits med: "error E50")

Søren Videbæk Nielsen

Fra : Is

Dato : 05-08-06 14:30

---------
> Du er ikke alene
> Efter en enkelt søhning på Google fandi jeg:
> http://www.digiforumz.com/Error-E50-Ixus-400-ftopict11.html
> http://www.smartcomputing.com/techsupport/detail.aspx?guid=&ErrorID=25752

Tak for hjælpen !!

Det fik mig til at kigge på www.canon.dk for at se om der var hjælp at hente
!

og jo !

https://self-service.canon-europe.com/dk/pages/

hvis jeg finder frem til Ixux400 - som jeg læser det, så står der at canon
udbedre fejlen gratis

Så mon ikke jeg bare skal se at finde en Canon forhandler.

Erik Isager

Fra : Troels Hansen

Dato : 06-08-06 16:55

Is skrev:

> https://self-service.canon-europe.com/dk/pages/
>
> hvis jeg finder frem til Ixux400 - som jeg læser det, så står der at canon
> udbedre fejlen gratis
>
> Så mon ikke jeg bare skal se at finde en Canon forhandler.

Jeg tror ikke desideret de hjælper dig, men du skal have opdateret din
firmware, som du selv kan gøre.
http://shor.ter.dk/664246340

Fra : Is

Dato : 06-08-06 18:21

"Troels Hansen" <ggd@sfs.sk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke desideret de hjælper dig, men du skal have opdateret din
> firmware, som du selv kan gøre.
> http://shor.ter.dk/664246340

Prøv at se :
https://self-service.canon-europe.com/dk/pages/

Pej på kameraet - Digital kompakt - vælg "digital IXUS serie"
Klik på Digital IXUS 400 - og læs så den vigtige meddelse !!!

ps Hvordan laver du direkte link til meddelsen ?? jeg synes ikke jeg i
adresselinjen kan se den ændre sig når jeg bladre rundt i

Fra : Is

Dato : 11-09-06 19:28

Hej

Kameraet er netop kommet hjem efter rep.
kortlæser er udskiftet !

Pris 0 kr.

Erik Isager