Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotokalender - Template..?
Fra : Lars Troels

Dato : 31-07-06 14:02

Hej

Jeg mangler en god template el.lign. til Adobe In-Design CS2 el. Photoshop
CS2 til at lave fotokalendere med. Er der ikke nogen af jer der bruger sådan
noget..??

Er der nogen der har et godt sted at finde noget sådan. Jeg skal bruge det i
forb. med polterabend- & Bryllupsfotos.

Hilsen

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : 2rb1

Dato : 31-07-06 22:55

Yes - jeg bruger det.... hvad vil du gi' ?

Fra : Lars Troels

Dato : 01-08-06 10:18

"2rb1" <Jule@manden.dk> skrev i en meddelelse
> Yes - jeg bruger det.... hvad vil du gi' ?

Jamen jeg vil da som udgangspunkt ingenting give. Men har du et forslag, så
send en mail.

Hilsen

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : 2rb1

Dato : 03-08-06 20:32

Forstår jeg dig ret i, at vi andre skal betale dig for at kunne tjene nogle
penge??

Fra : Lars Troels

Dato : 04-08-06 11:32

> Forstår jeg dig ret i, at vi andre skal betale dig for at kunne tjene
> nogle penge??

Jeg ved ikke hvad det er du forstår. I de år jeg har været med i bl.a. denne
nyhedsgruppe har der ikke været tradition for at erfaringsudveksling, gode
råd, og øvrig kollegial kommunikation, har været gjort til noget nogen af os
direkte skulle tjene penge på.

Men har du udviklet din egen 'master' til en kalender, kan jeg da godt
forstå at du ikke vil aflevere denne gratis til andre fotografer, der så vil
sætte den i kommerciel anvendelse.....det er da logik.

Men husk lige på at jeg spurgte efter om ikke der var nogen der kendte til
et sted hvor man kunne finde noget sådan. F.eks et link på nettet el.lign.

Lars T.
www.larstroels.dk