Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Save i Picasa
Fra : Ole Larsen

Dato : 21-07-06 16:49

Der foresvæver mig noget om, at man skal passe lidt på når man saver, at
der kan saves i forringet kvali hvis man er uopmærksom. Hvordan er det
lige (overvejer at installere)
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, june 2006

Fra : Andreas Haugstrup

Dato : 21-07-06 16:58

On Fri, 21 Jul 2006 17:49:28 +0200, Ole Larsen <olenospam@nospam.dk> wrote:

> Der foresvæver mig noget om, at man skal passe lidt på når man saver, at
> der kan saves i forringet kvali hvis man er uopmærksom. Hvordan er det
> lige (overvejer at installere)

Picasa overskriver ikke dine originale filer. I stedet gemmes en .ini-fil
sammen med dine billeder. Denne .ini-fil læser Picasa hver gang billedet
skal vises.

Hvis du skal bruge dine ændringer uden for Picasa skal du bruger
"ekporter"-funktionen i Picasa. Derved gemmes en ny kopi af billedet med
dine ændringer påført.

- Andreas

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-07-06 20:36

Andreas Haugstrup skrev:

> [...]
>
> Hvis du skal bruge dine ændringer uden for Picasa skal du bruger
> "ekporter"-funktionen i Picasa. Derved gemmes en ny kopi af billedet med

Fint, takker