Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skabe omrids på personer i et billede
Fra : Bent Nielsen

Dato : 20-07-06 12:52

Hej gruppe
Er der nogen som kan fortælle mig hvilken funktion man kan bruge i Photoshop
Elements for at skabe et omrids af et gruppebillede, hvor man så kan sætte
numre i omridserne, jeg kan ikke finde det, hverken i Photoshop Elements
eller i GIMP
mvh
Bent Nielsen

Fra : SpookiePower

Dato : 20-07-06 15:52

"Bent Nielsen" <nielsen.bent@mailfjerndette.dk> skrev i en meddelelse news:44bf6e73$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> hvor man så kan sætte numre i omridserne, jeg kan ikke finde det, hverken i Photoshop Elements eller i GIMP

Prøv i dk.edb.grafik der kan de sikkert hjælpe dig.

Fra : Michael L

Dato : 21-07-06 13:04

Hvis du ønsker at gøre hvad jeg tror så er det egentligt rimelig
nemt.
Du bruger et markeringsværktøj til at markere hele gruppen af
mennesker - Det kan du fx. gøre ved hjælp af værktøjer så som
Lasso tool i Photoshop - Når du så har din selection bagefter som er
et omrids af alle mennesker så hælder du fx. bare sort farve i hele
din selection og bagefter kan du med type tool skrive bogstaver eller
tal på det sorte omrids.

- Michael Lykke
http://usphototour.com/