Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vandrette striber på fotos
Fra : cordulla@ofir.dk

Dato : 17-07-06 16:18

Hej.

Jeg har et 3 år gammelt digitalt kamera ( Concord 3132z ) - på det
sidste har billederne fået tynde vandrette lyse striber. Striberne
ses også i skærmen, hvor de ligesom "blinker".

Jeg har kigget på firmaets hjemmeside, men kameratet er
tilsynesladende udgået, så der er ingen hjælp at hente.

Er der nogen der har en ide om, hvad problemet kan skyldes og om det
evt. er en dyr reperation ?

Mvh.

HC Christensen.

Fra : Kim S

Dato : 17-07-06 16:33

<cordulla@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>ses også i skærmen, hvor de ligesom "blinker".
>
>Er der nogen der har en ide om, hvad problemet kan skyldes og om det

Tror ikke der er ret mange 3 år gamle digital-kameraer der prismæssigt
kan bære en reparation. Du skal være ualmindelig glad for det før
det kan svare sig....

Mvh, Kim

Fra : Leif Langgaard

Dato : 17-07-06 17:52

[...]

Svar:

Hej

Du er nok bedre tjent med at finde et andet nyt eller brugt kamera, dit har
nok udtjent sin værnepligt.

Og et godt kamera har det aldrig været, dog kan det havde opfyldt dine
behov, se:

http://www.pbase.com/cameras/concord/eyeq_3132z

Så mit råd er: køb et nyt, men hold dig til mærkevarerne, for 1500,- kommer
du langt, og for 500,- får du et brugt der er bedre end det du havde, vær
dog obs. på de relativt dyre batterier til nogle modeller.

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : cordulla@ofir.dk

Dato : 19-07-06 10:31

Hej Leif & Kim

Tak for jeres svar - jeg havde jo nok på fornemmelsen, at det mest
fornuftige var et nyt kamera.

Nu må jeg så studere reklamerne og købe et bedre kamera.

Hilsen
HC Christensen.

Fra : Leif Langgaard

Dato : 19-07-06 11:05

Hej Leif & Kim

Tak for jeres svar - jeg havde jo nok på fornemmelsen, at det mest
fornuftige var et nyt kamera.

Nu må jeg så studere reklamerne og købe et bedre kamera.

Svar:

Hej

Brug gruppen news:dk.fritid.foto.indkoeb til råd og vejledning om køb af
kamera.

Du kender vel:

http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=6

Der finder du de rigtige priser.