Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pixmantec lukker (nok)
Fra : Peter Rongsted

Dato : 26-06-06 16:39

Så holdt den ikke længere. Pixmantec har solgt rettighederne til deres
raw-teknologi til Adobe.

Da der vidst ikke er andre værdier i firmaet, lukker de nok helt. Jeg
skal lige sige, at det sidste er min vurdering, ikke noget de selv har
offentliggjort.

Pressemedelse: http://www.pixmantec.com/company/adobe.asp

Peter

Fra : Jesper HVL

Dato : 26-06-06 19:28

Peter Rongsted wrote:

> Så holdt den ikke længere. Pixmantec har solgt rettighederne til deres
> raw-teknologi til Adobe.

Hvad mener du? Det er da sådan man bliver rig hurtigt og hygger sig
samtidig

Trist for konkurrencen - men nok godt for Adobe Det vil jo kunne betyde
at dares RAW converter kommer op på linje med e.g. Phase One. Så mon
ikke de bliver lidt nervøse hos Phase One nu?

/j.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-06-06 15:49

"Jesper HVL" <jhvl@_nospam_mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
[klip]

> Trist for konkurrencen - men nok godt for Adobe Det vil jo kunne betyde at
> dares RAW converter kommer op på linje med e.g. Phase One. Så mon ikke de
> bliver lidt nervøse hos Phase One nu?

Er den ikke på linie med Phase One nu?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Jakob

Dato : 27-06-06 00:15

In article <3lvv92lipslccafb2eqbjn0ftpn9b26v6p@4ax.com>,
nulldev@rongsted.dk says...
> [...]
>
> Da der vidst ikke er andre værdier i firmaet, lukker de nok helt. Jeg
> skal lige sige, at det sidste er min vurdering, ikke noget de selv har

Ej hvor sygt. Det er sgu nedtur for konkurrencen. Og det fremgår faktisk
tydeligt at rawshooter bliver stoppet. Det er sgu ret ærgeligt må man
sige. Så meget for gratis rawkonvertering.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : waal

Dato : 27-06-06 07:03

"Jakob" <nomail@invalid_still.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> tydeligt at rawshooter bliver stoppet. Det er sgu ret ærgeligt må man
> sige. Så meget for gratis rawkonvertering.

Det næste bliver indbygget motivbegrænsning

mvh
Michael

Fra : Jacob Ask

Dato : 27-06-06 07:16

waal wrote:
> Det næste bliver indbygget motivbegrænsning
>
> mvh
> Michael

Har du prøvet at tage et billede af en $100 eller $20 seddel og
forsøge at tage den ind i photoshop for at arbejde med?

Mvh
Jacob Ask

Fra : Nicolai

Dato : 27-06-06 08:15

>Har du prøvet at tage et billede af en $100 eller $20 seddel og
>forsøge at tage den ind i photoshop for at arbejde med?

Jeg har ikke - fortæl

Fra : waal

Dato : 27-06-06 11:08

"Jacob Ask" <jacobask@gmail.com> skrev i en meddelelse

waal wrote:
> [...]

Har du prøvet at tage et billede af en $100 eller $20 seddel og
forsøge at tage den ind i photoshop for at arbejde med?

Hvorfor skulle jeg dog det

Michael

Mvh
Jacob Ask

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-06 18:48

"waal" skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at tage et billede af en $100 eller $20 seddel og
> forsøge at tage den ind i photoshop for at arbejde med?
>
> Hvorfor skulle jeg dog det

Fordi du så ville opleve, at der allerede er indbygget motivbegrænsning

--
mvh kajo

Fra : waal

Dato : 27-06-06 19:28

"Kajo" <--> skrev i en meddelelse

> "waal" skrev i en meddelelse

> Fordi du så ville opleve, at der allerede er indbygget motivbegrænsning

Det var kameraet jeg tænkte på

Michael

Fra : Jacob Ask

Dato : 27-06-06 08:25

Nicolai wrote:

> Jeg har ikke - fortæl

Det får du ikke lov til!!

Skal ikke kunne sige om det kun er den udgave der sælges i USA. Men
jeg blev jo nødt til at prøve det da jeg læste det et eller andet
sted. Det skulle udelukkende være for at modvirke den stigende tendens
til at folk producerer deres egne penge.

Mvh
Jacob Ask

Fra : Nicolai

Dato : 27-06-06 08:58

> Jeg har ikke - fortæl
>Det får du ikke lov til!!

Nej, den havde jeg nok regnet ud ;)

> [...]
>sted. Det skulle udelukkende være for at modvirke den stigende tendens
>til at folk producerer deres egne penge.

Men hvad sker der rent faktisk - evt. screenshot?

Fra : Hans Kruse

Dato : 27-06-06 09:19

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, den havde jeg nok regnet ud ;)

> Men hvad sker der rent faktisk - evt. screenshot?

This application does not support the printing of banknote images.

Min Photoshop version er købt i USA.

--
Kind Regards/Med venlig hilsen,
Hans Kruse

Fra : Max

Dato : 27-06-06 11:14

Hej Hans

> This application does not support the printing of banknote images.

Min er nu ligeglad, en UK PS7 købt her i DK.

Mvh Max

Fra : AS

Dato : 27-06-06 19:03

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Hans

> Min er nu ligeglad, en UK PS7 købt her i DK.

Jeg tror det er implementeret fra CS aka 8 version. Min er Central European
Version, men alligevel siger "No,no" til USD.