Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til CBR 600 f2
Fra : Jan Hagen

Dato : 26-06-06 13:00

Kæden er sprunget på CBR´en - en f2 fra 1992 pc25 (sort/grå). Bagskærm,
hugger og venstre bagerste fodhvilerkonsol (sort med to bagagetappe) samt
blinklys ødelagt. Huggeren var uoriginal i carbon lignende - øvrigt
originalt.

Har fået skiftet kædekittet og er nu på jagt efter de øvrige dele.

Er der nogen der ved hvor man kan skaffe disse ting nyt evt. brugt. Jeg
savner tlf/links specielt til forhandler af carbon look huggere og gode
brugt marked hjemmesider.

På forhånd tak.

Hilsner

Jan Hagen

Fra : Bo Bjerre

Dato : 26-06-06 13:05

Jan Hagen wrote:
> [...]
> hugger og venstre bagerste fodhvilerkonsol (sort med to bagagetappe) samt
> blinklys ødelagt. Huggeren var uoriginal i carbon lignende - øvrigt

Heilt præcist: Hvilket kamera er det kæden er sprunget på ?

Bo //

Fra : KNL DtP

Dato : 26-06-06 14:16

"Jan Hagen" <janhagen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Kæden er sprunget på CBR´en - en f2 fra 1992 pc25 (sort/grå)

Det må være en Canon-Bronica-Replica med en 1992 mm f/2 optik med PC25
autofokus.

> blinklys ødelagt.

Blitzen duer ikke mere.

> uoriginal i carbon

Noget letvægtsudstyr i kulfiber - modlysblænde?

> Har fået skiftet kædekittet og er nu på jagt efter de øvrige dele.

Filfremføringsmotoren er måske også røget?

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Lars Clausen

Dato : 26-06-06 15:17

KNL DtP wrote:
> "Jan Hagen" <janhagen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det må være en Canon-Bronica-Replica med en 1992 mm f/2 optik med PC25
> autofokus.

Nej, det er da Phonica-Cerax's velkendte 25-600mm (se subject) f/2 fra
1992. En dejlig sag, men tung.

> Blitzen duer ikke mere.

Eller focus assist lyset?

> Noget letvægtsudstyr i kulfiber - modlysblænde?

Formentlig - PC25eren kom ikke med modlysblænde, da Phonica nægtede
at anderkende, at flare var et problem.

> Filfremføringsmotoren er måske også røget?

CBR'eren havde SVJH en afsindigt kompliceret filmfremføring, og
reservedele er ikke til at opdrive.

-Lars

Fra : Jan Hagen

Dato : 26-06-06 21:05

Kære venner

Nok er jeg meget foto interesseret, men jeg har ved en fejl placeret dette
motorcykel indlæg her istedet for under motorcykler. Beklager fejlen.

Hilsner
Jan Hagen

"Lars Clausen" <larsrc@gmail.com> skrev i en meddelelse

KNL DtP wrote:
> [...]
> autofokus.

Nej, det er da Phonica-Cerax's velkendte 25-600mm (se subject) f/2 fra

Eller focus assist lyset?

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-06-06 18:16

> Kære venner
>
> Nok er jeg meget foto interesseret, men jeg har ved en fejl placeret dette
> motorcykel indlæg her istedet for under motorcykler. Beklager fejlen.

Er du nu helt sikker? ;)

- Martin