Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CANON Digital Ixus 65 vs Ixus 750
Fra : Jan Tønder

Dato : 24-06-06 11:09

Hej.

Jeg er meget i tvivl om hvilke af disse to kameraer der er det bedste køb -
er der nogen der kan give en kompetent vurdering af dette?

Mvh Jan T

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-06-06 11:25

> Jeg er meget i tvivl om hvilke af disse to kameraer der er det bedste
> køb - er der nogen der kan give en kompetent vurdering af dette?

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight/scrapbog/view.nhtml?profile=scrapbog&UID=10126

det billede har jeg taget med mit nye Canon Ixus 60, så Ixus 65 er ihvert
fald ikke ringere

Ixus 750 har godt nok 7 mpx istedet for 6, men om Ixus 65 der er nyere har
features der gør det mere interessant ved jeg ikke, men jeg synes selv mit
billede er godt, så Ixus 60 kan jeg i hvert fald anbefale... ved så ikke
hvor meget klogere du blev
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-06-06 11:35

Jan Tønder skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg er meget i tvivl om hvilke af disse to kameraer der er det
> bedste køb - er der nogen der kan give en kompetent vurdering
> af dette? Mvh Jan T

Dit spørgsmål hører ikke hjemme i denne gruppe, men i

De to kameraer er drøftet tidligere i den gruppe - så start med
at kigge på gamle indlæg i gruppen.

--
Jan
<Signatur ude af drift>