Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Agfa kamera?
Fra : Kenneth Larsen

Dato : 20-06-06 13:07

Hejsa.

Jeg har et spørgsmål vedr. et agfa digital kamera.
Jeg har fået at vide at firmaet er gået konkurs.... Er det korrekt?
Min kammerat har et Agfa model: 52 Ti. Det er et rigtig lækkert kamera, og
han skaffer mig et 42 Ti. Jeg får det meget billigt, så det er ikke det der
bekymrer mig.

Men jeg kan overhovedet ikke finde noget som helst info ang. Agfa kameraer.
Jeg har søgt google tynd for at finde bare lidt. Men det er næsten som om
det firma aldrig har eksisteret.
Er der et andet firma der producerer kameraer, og skriver Agfa på, eller
hvordan?
Håber på at blive lidt klogere.

Mvh
Kenneth

Fra : Bo Bjerre

Dato : 20-06-06 14:13

Kenneth Larsen wrote:
> [...]
> Jeg har søgt google tynd for at finde bare lidt. Men det er næsten som om

Ikke noget problem:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=agfa+digital+camera&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Agfa/

-så det har existaret

Bo //

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-06-06 15:44

Kenneth Larsen skrev:

>Jeg har et spørgsmål vedr. et agfa digital kamera.
>Jeg har fået at vide at firmaet er gået konkurs.... Er det korrekt?

AgfaPhoto er i likvidation.

For et par år siden blev den almindelige fotografiske del af
Agfa-Gevaert skilt ud i et selvstændigt selskab.

Så i dag producerer Agfa-Gevaert kun grafisk udstyr til f.eks.
hospitaler og trykkerier.

http://agfaphoto.com/en-GB/about/index.html
http://agfa.com
--
Kerim
Som ikke bruger Spamfighter, der spammer nyhedsgrupperne

Fra : Kenneth Larsen

Dato : 21-06-06 15:20

Tak for svarene.

Er der så nogle der har hørt om 52ti, og 42ti modellerne. De er rimelig nye,
så det er det jeg ikke rigtig kan forstå, at hvis Agfa ikke laver kameraer
længere, hvem skriver så Agfa på dem?