Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Søger et kortadapter?
Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 19-06-06 16:36

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en xD > Smart media adapter??

Har set dem i tyskland, men kan ikke finde dem herhjemme, haster lidt!

mvh kim.

Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 19-06-06 17:17

"Kim (Bandit600)"

> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en xD > Smart media adapter??
>
> Har set dem i tyskland, men kan ikke finde dem herhjemme, haster lidt!

Det er sådan en her, hvis nogen skulle være i tvivl
http://www.1a-handyshop.de/images/artikel/adapter-XD-SM.jpg

Fra : Lars Hjortø

Dato : 19-06-06 22:09

Hej Kim

Mon det er sådan én?

http://www.danbit.dk/produkter/0907.phtml

--
Venlig hilsen Lars Hjortø
Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 20-06-06 05:42

"Lars Hjortø" skrev

> Mon det er sådan én?
>
> http://www.danbit.dk/produkter/0907.phtml

Ja, den fik jeg også googlet mig frem til, men de vil ikke sælge
til private, så den er udelukket!

Har fundet ud af at Hama har en, men det er åbenbart ikke den
meste gængse vare rn.

Ser ikke ud til at være sådan ligetil!

Fra : Svenne Krap

Dato : 20-06-06 09:05

Hej Kim.

Jeg (mit firma) skal nok købe lidt stumper hos Danbit i løbet af næste
uge. Hvis du vil kan mit firma godt fronte dit køb.

Mvh

Svenne

Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 20-06-06 11:54

"Svenne Krap" Skrev:

Jeg (mit firma) skal nok købe lidt stumper hos Danbit i løbet af næste
uge. Hvis du vil kan mit firma godt fronte dit køb.

Hej svenne!

Nu har jeg godt nok fundet et, et andet sted, ved x-perterne.dk, tror
jeg de hedder, så ingen alarm mere! Men ellers flot du ville hjælpe, det
var pænt af dig!

mvh kim..