Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor kan man købe et flot fotoalbum?
Fra : Flemming Hansen

Dato : 10-06-06 20:36

Det skal bruges til at indsætte bryllupsbilleder. De standardmodeller, som næsten alle fotohandlere
har er ret kedelige.

Det skulle gerne være et, der ser pænt ud, og hvor man sætter billederne ind på karton.

Med venlig hilsen
Fl. Hansen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 10-06-06 21:05

Flemming Hansen wrote:

> [...]
> som næsten alle fotohandlere har er ret kedelige.
>
> Det skulle gerne være et, der ser pænt ud, og hvor man sætter billederne

Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Flemming Hansen

Dato : 11-06-06 19:45

Niels Riis Ebbesen skrev:

> Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i

Det er muligt - men den gruppe findes ikke på den news-server jeg benytter (Cybercity). Beklager
ulejligheden.

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-06 20:43

Flemming Hansen skrev:
> Det er muligt - men den gruppe findes ikke på den news-server jeg
> benytter (Cybercity). Beklager ulejligheden.

Jeg benytter nu også Cybercity, og jeg kan godt få adgang. Prøv evt. at
opdatere din liste.

/Sune

Fra : Peter Loumann

Dato : 11-06-06 21:44

On Sun, 11 Jun 2006 20:45:23 +0200, Flemming Hansen wrote:

> Det er muligt

Mere end det - det er rigtigt. Se

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto.indkoeb

- men den gruppe findes ikke på den news-server jeg benytter (Cybercity).

Åhr, mon dog ikke? Du har nok bare ikke opdateret din gruppeliste. Men selv
om det sku' være rigtigt, berettiger det ikke til OT-postning.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 09-06-06 21:23

> [...]
næsten alle fotohandlere
> har er ret kedelige.
>
> Det skulle gerne være et, der ser pænt ud, og hvor man sætter billederne

Prøv www.bantex.dk de sælger masser af dem, i forskellige modeller, de kan
sikkert henvise dig til en forhandler, hvor du kan få et katalog, eller
måske endda sende et til dig

Per

Fra : Flemming Hansen

Dato : 11-06-06 20:01

Tak for tippet. Det ser ud til, at de har et der er lidt bedre end gennemsnittet. Det vil jeg se
nærmere på.

/Flemming

Fra : Kurt Friis Hansen

Dato : 11-06-06 13:15

On Sat, 10 Jun 2006 21:36:17 +0200, Flemming Hansen <h@nsens.dk>
wrote:

> [...]
>har er ret kedelige.
>
>Det skulle gerne være et, der ser pænt ud, og hvor man sætter billederne ind på karton.

Hvad med et alternativ, hvor billederne aldrig "falder ud" bog slet
ikke "falmer" i samme grad, som normalt:

   http://www.fotobuch.de/

Softwaren er slet ikke så tosset, og du kan få et bryllupsalbum, der
sætter alt andet i skyggen.

Venlig hilsen

Kurt Friis Hansen
---
A bribe a day keeps the tax man away.
Life has a one hundred percent mortality rate.
One picture kills more bandwidth, than a thousand words.

Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 10-06-06 17:27

> [...]
> ikke "falmer" i samme grad, som normalt:
>
> http://www.fotobuch.de/
>
> Softwaren er slet ikke så tosset, og du kan få et bryllupsalbum, der

Hvad nu hvis parret vil ha rigtige billeder og ikke det der digitalpjat, så
hjælper det jo lige som ikke så meget, så skal de jo også scannes ind, og
det er jo ikke sikkert de har en scanner

Per

Fra : Flemming Hansen

Dato : 11-06-06 19:48

Kurt Friis Hansen skrev:

> [...]
> ikke "falmer" i samme grad, som normalt:
>
>    http://www.fotobuch.de/
>
> Softwaren er slet ikke så tosset, og du kan få et bryllupsalbum, der

Jeg synes jeg havde gjort det tydeligt, at det var til papirbilleder.

Online fotoablbum og programmer til samme formål findes der titusindvis af. Dem kan jeg sagtens finde.

Men tak alligevel fordi du ville svare.

/Flemming

Fra : Klaus Johansen

Dato : 12-06-06 13:36

Hej Flemming

Har fundet noget ved OBT, måske det du søger.

http://obt.dk/fotomapper.htm

Hilsen Klaus Johansen

Fra : Kurt Friis Hansen

Dato : 12-06-06 19:00

On Sun, 11 Jun 2006 20:47:49 +0200, Flemming Hansen <h@nsens.dk>
wrote:

>Jeg synes jeg havde gjort det tydeligt, at det var til papirbilleder.
>
>Online fotoablbum og programmer til samme formål findes der titusindvis af. Dem kan jeg sagtens finde.

Det kan jeg også, men hvis du nu havde kigget efter, havde du opdaget,
at det NETOP IKKE var tale om et online fotoalbum - AHEM

Det er skam færdigtrykte sager. I flere formater og med et større
udvalg i sideantal, med dine fotos (og din tekst) placeret som du
ønsker i de størrelser du ønsker - placeret på siderne efter dine
ønsker.

Du ved: sår'n nogle firkantede sager med flot indbinding, som man kan
have stående i bogreolen, hvis det er det man vil.

Fagfolk kalder det: Bøger

>Men tak alligevel fordi du ville svare.

Det var jo spild af tid at svare. Du gad ikke engang checke svaret,
inden du kokluderede (forkert

Venlig hilsen

Kurt Friis Hansen
---