Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony F828 - pris pr. februar 2004?
Fra : Lars O.

Dato : 08-06-06 15:05

Ligger nogen af jer inde med prisen på et Sony F828 anno februar 2004?

Helst dokumenteret med links eller lignende.

På forhånd tak.

/Lars

Fra : Lars O.

Dato : 08-06-06 15:09

"Lars O." <larso@spymac.com> skrev i en meddelelse
> Ligger nogen af jer inde med prisen på et Sony F828 anno februar 2004?
>
> Helst dokumenteret med links eller lignende.
>
> På forhånd tak.
>
> /Lars

....og det hedder selvfølgelig DSC-F828, hvis det skal være helt rigtigt.

/Lars

Fra : Jens B

Dato : 08-06-06 15:40

"Lars O." <larso@spymac.com> skrev i en meddelelse
> Ligger nogen af jer inde med prisen på et Sony F828 anno februar 2004?
>
> Helst dokumenteret med links eller lignende.

Kan ikke dokumentere det, men så vidt jeg husker:

Jeg mener at det på sony.com var sat til 999$ i USA da det kom.

www.sonystyle-europe.com mener jeg at det stod til 12.000 dkr. (måske kun
10.000 dkr., er ikke 100% sikker, men er næsten helt sikker på at det var
12.000 dkr.) Sonystyle er ofte MEGET dyr. Så prisen i en normal forretning
i Danmark, lå et sted mellem den amerikanske pris (omregnet ca. 6.500 kr.)
og prisen på Sonystyle. Jeg kiggede selv på det i den periode, og mener at
kamerahuset.dk havde det til lige omkring 8.000 kr. Kamerahuset.dk ligger jo
normalt i den billige ende, så i mange butikker har det nok ligget på
9-10.000 kr.

Jens

Fra : Lars O.

Dato : 08-06-06 19:51

On Thu, 08 Jun 2006 16:40:25 +0200, Jens B wrote:

> Kan ikke dokumentere det, men så vidt jeg husker:
>
> Jeg mener at det på sony.com var sat til 999$ i USA da det kom.

[snip]

Perfekt Jens.

Tak for hjælpen.

/Lars

Fra : Jens B

Dato : 08-06-06 20:10

> [snip]
>
> Perfekt Jens.
>
> Tak for hjælpen.

Og lige netop den del, fandt jeg faktisk et link til :
http://www.dpreview.com/reviews/sonydscf828/page2.asp (den pris der står, er
er den vejledende salgpris, ved lanceringen, og opdateres vist normalt ikke
senere hen. Så de 999$ burde være helt sikkert)

Jens

Fra : Lars O.

Dato : 08-06-06 22:13

On Thu, 08 Jun 2006 21:10:11 +0200, Jens B wrote:

> [...]
> er den vejledende salgpris, ved lanceringen, og opdateres vist normalt ikke
> senere hen. Så de 999$ burde være helt sikkert)

Takker igen. Du er en helt

/Lars