Zend Platform
Fra : Kasper Johansen

Dato : 15-08-06 11:16

Hej gruppe.

Jeg har kigget en hel del på Zend Platform. Jeg synes, at det er
utroligt plat, at Zend kræver penge for det, når resten af deres
PHP-platform er open source og gratis.

Er der nogle alternativer, som der kan det samme og er gratis og open
source?

Eller er det noget, som man selv skal løse :)

....og ja - jeg har forsøgt mig på Google uden held.

Kasper Johansen

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 15-08-06 19:29

Hej,

> Jeg har kigget en hel del på Zend Platform. Jeg synes, at det er
> utroligt plat, at Zend kræver penge for det, når resten af deres
> PHP-platform er open source og gratis.

Eeeh, nå? Nu må virksomheder altså ikke tjene penge mere?

> Er der nogle alternativer, som der kan det samme og er gratis og open
> source?

Hvilke dele af Zend Platform er det primært du er ude efter? Er det
specifikke ting - eller?

mvh
Johan

Fra : Kasper Johansen

Dato : 15-08-06 20:42

Johan Holst Nielsen skrev:

> Hvilke dele af Zend Platform er det primært du er ude efter? Er det
> specifikke ting - eller?

Helt specifikt er det blandt andet den del, som der kan vise, hvilke
scripts der er slow helt ned til den enkelte linje.

Kasper Johansen

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 16-08-06 20:07

den kan du få gatis med xdebug (http://xdebug.org/)