Fundsnemt login
Fra : Ole

Dato : 03-08-06 16:20

Hej derude

Jeg har nu fået Fundanemt op at køre, eller det er måske så meget sagr, for
jeg er kun kommet dertil hvor jeg bliver bedt om brugernavn og pw, men jeg
har ikke bestemt noget brugernavn eeler pw. Det har jeg dog i f t MySql, men
det virker (heller) ikke for jeg har prøvet alverdens kombnationer - men
intet duer. Det er træls!

Er der nogen der har erfaring med Fundanemt og ved hvad jeg kan gøre?

Ole

Fra : Martin

Dato : 03-08-06 21:11

Ole wrote:
> [...]
> intet duer. Det er træls!
>
> Er der nogen der har erfaring med Fundanemt og ved hvad jeg kan gøre?

Jeg har desværre ikke haft nogle problemer, så jeg ved ikke hvad
problemet kan være. Men nok et (bedre?) sted at spørge er på
<http://www.fundausers.org/> fundanemts bruger side :)

Fra : Ole

Dato : 04-08-06 11:43

"Martin" <news@natten-i.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har desværre ikke haft nogle problemer, så jeg ved ikke hvad
> problemet kan være. Men nok et (bedre?) sted at spørge er på
> <http://www.fundausers.org/> fundanemts bruger side :)

Takker - den side er nok værd at studere.....

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-08-06 09:00

Ole skrev i news:44d2141e$0$12634$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> [...]
> kombnationer - men intet duer. Det er træls!
>
> Er der nogen der har erfaring med Fundanemt og ved hvad jeg kan gøre?

Første gang du skal logge ind, skal du benytte:

Brugernavn: openAdmin (husk forskel på store og små bogstaver)
Aggangskode: det du indtastede da du installerede FundaNemt

Logind til MySql er de koder du har fået fra din webhoteludbyder og som du
indtastede ved installationen af FundaNemt.

http://bibeltro.dk/ + http://ny.skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Ole

Dato : 04-08-06 11:45

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Logind til MySql er de koder du har fået fra din webhoteludbyder og som du
> indtastede ved installationen af FundaNemt.

Tak min gode mand - det prøver jeg så........ og det var lige det der skulle
til. Tak.

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-08-06 13:10

Ole skrev i news:44d325c9$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

[ ... ]
> Tak min gode mand - det prøver jeg så........ og det var lige det der
> skulle til. Tak.

En fornøjelse at det for en gangs skyld var mig der kunne hjælpe

Fra : Martin

Dato : 04-08-06 16:54

Andreas Falck wrote:
> Ole skrev i news:44d325c9$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
> [ ... ]

> En fornøjelse at det for en gangs skyld var mig der kunne hjælpe

Så er der scoret :D

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-08-06 22:08

Martin skrev i news:44d36d85$0$15793$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]

> Så er der scoret :D

Tja, det er jo lidt træls i længden altid at være den der beder om hjælp
uden rigtig at give give andet tilbage end "mange tak for hjælpen". Så er
det faktisk helt rart for blot én gangs skyld at kunne skrive et indlæg uden
at spørge om hjælp, men i stedet selv kan hjælpe en videre med et problem