opret bruger - Bekræftelses email?
Fra : Ralle

Dato : 30-07-06 11:12

Hejsa...

Nu virker det, så når man opretter en bruger får man sin egen
mappe,

nu mangler jeg bare hjælp til at få brygget en mySQL kode sammen,
(hvor der er text i, som er inde på brugerens side)

og en kode sammen, til en bekræftelses email, som kunne se sådan
her ud: (mail inden for #####)

###########################################
Hej $brugernavn

Tryk på dette link for at aktivere din bruger: LINK

efter du har trykket kan du logge ind og redigere din bruger på:
http://minhjemmeside.dk/brugere/

Ralle - Adminstrator af http://enzolim.dk og http://ralle2005.dk

----

Besvar ikke denne mail, da det er en der er genereret automatisk!

hvis du vil besvare denne mail, skrive til: admin@enzolim.dk

Hvis du ikke har oprettet nogen bruger inde på vores hjemmeside,
har du fået denne email, fordi nogen har intastet din email! hvis
dette er tilfældet tryk da på dette link: LINK
for at slettet brugeren: $brugerid

så mangler jeg endelig også bare at få lavet en side, hvor hvert
enkelt bruger kan redigere deres text i et textarea, og trykke
submit, og derefter se deres egen side/mappe.

(jeg er ikke så go til sådan noget med login ting, så hvis nogen
kan / vil lave et login system til mig ville jeg da være super
glad :D)

Ralle

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne