Hjælp my_sql. Create the new fields in~
Fra : Big runner

Dato : 17-07-06 21:29

Hej NG

Jeg ved ikke om det er den rigtige ng, men jeg prøver alligevel.

Jeg skal have til ført en funktion til min webside. jeg har downloadet og
udpakket filen. og nu kommer problemmerne idet jeg skal gøre som
nedenstående.

Men hvordan gør jeg, er der en venlig sjæl der kan hjælpe i sommervarmen.

STEP 1
Create the new fields in the database by inserting the fribetaling.sql file
or by cutting and pasting the below statements

ALTER TABLE orders ADD cc_transactionid VARCHAR( 64 ) NULL default 'NULL';
ALTER TABLE currencies ADD iso_code CHAR( 3 ) NOT NULL ;

Mvh
BR

Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 18-07-06 18:14

On Mon, 17 Jul 2006 22:28:41 +0200, Big runner wrote:

> or by cutting and pasting the below statements

Hvis du bruger phpmyadmin: Log ind, tryk på SQL ikonet, kopier koden ind
i datafeltet, tryk udfør og rettelserne vil blive lagt ind.