Side med Dankortbetaling?
Fra : John Kjoller

Dato : 22-06-06 18:00

Er der nogen her, der kan sige noget om hvad der skal til for at jeg kan
lave en funktion, hvor brugeren kan betale varer med Dankort/Visa ?

Mvh
John

Fra : Martin

Dato : 22-06-06 18:12

John Kjoller wrote:
> Er der nogen her, der kan sige noget om hvad der skal til for at jeg kan
> lave en funktion, hvor brugeren kan betale varer med Dankort/Visa ?

1:
Du skal have fat i en udbyder af betalingssystemet, hvis du selvfølgelig
ikke selv vil investere en små 90.000 dkr på at lave den.
Her kan anbefales: www.dibs.dk eller www.quickpay.dk der findes mange
flere, men jeg har kun arbejdet med disse 2.

2:
Du skal godkendes af PBS for at få lov til at bruge betalingen.
Du kan starte med at læse her <http://www.pbs-international.dk/> under
menupunktet internet forretninger, der står de ting der skal opfyldes,
før PBS overhovedet vil acceptere dig.

En "simpel" API (flere funktioner), har quickpay liggende som er lige
til at smide ind i OSCommerce.

Hvis det er din egen shop du har lavet, så kan jeg fortælle dig at det
har taget mig 2½ måned at lave hele webshoppen, og den er godkendt af
PBS og den bruger quickpay som dankort udbyder.

Fra : René Jeppesen

Dato : 23-07-06 07:03

1 - fribetaling.dk er fin, og udemærker sig ved at være den billigste
løsning.

Mvh René Jeppesen