toturial til <input type="file"> med bille~
Fra : jesper

Dato : 19-06-06 15:29

hej jeg vil gerne høre om nogle kender et sted hvor man kan se en
toturial eller på dansk en guide til hvordan man fx. laver en
funktion til billedupload. fx. til et galleri eller sådan noed..
nogle der har links?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 19-06-06 15:43

jesper wrote:
> [...]
> toturial eller på dansk en guide til hvordan man fx. laver en
> funktion til billedupload. fx. til et galleri eller sådan noed..

Google er din ven.
PHP + image + upload giver ~21.300.000 hits.
F.eks.:
http://www.phpfreaks.com/tutorials/36/0.php

--
Thomas Damgaard Nielsen