SESSION Destroy uønsket
Fra : Lasse Jensen

Dato : 14-06-06 22:11

Hej Profs.

Jeg har kodet mig et loginsystem baseret på SESSIONS. Jeg har dog
opdaget, hvis man logger ind og er inaktiv (ikke skifter side eller
klikker på noget på hjemmesiden) i de der 10 - 20 minutter, så bliver
mine SESSIONS destroyed, og man bliver logged ud. Det er ikke rigtig
meningen, man skulle først blive logged ud, når man klikker log ud,
eller lukker browseren.

Hvorfor gør den det?
Og hvordan kan jeg få den til ikke at gøre det længere?

Det skulle være noget med jeg kunne bruge; ?

session_cache_limiter('private');
session_cache_expire(180); //Sat til 180min
session_start();

Men det gør nu bare det hele værre. Så går der ikke en gang 10 min. før
diverse SESSIONS bliver destroyed. Det gør de med det samme så. Meget
mystisk.

På forhånd mange tak :)

Mvh. Lasse Jensen

Fra : Jakob Munck

Dato : 14-06-06 22:18

Prøv at se tråden "Kan en session forsvinde".

v.h.
Jakob

Fra : Lasse Jensen

Dato : 14-06-06 23:09

Jakob Munck skrev:
> Prøv at se tråden "Kan en session forsvinde".
>
> v.h.
> Jakob

Mange tak. Beklager jeg havde ikke set tråden. Men den besvarede da mit
spørgsmål. Og øv det tegner jo ikke godt. Jeg må ha fat i server admin.

Mvh. Lasse Jensen