Php-tutorial
Fra : Morten Jensen

Dato : 07-06-06 22:38

Jeg er for noget siden begyndt på at lære php og mysql. Brugte
tutorialen på webcafe.dk jeg synes var ret god. Da jeg så i dag
går ind for at fortsætte står der at de har lukket siden!:( Har
kigget rundt omkring på nettet for at finde en anden god tutorial
i samme stil med den, men har ikke fundet noget der virker ligeså
gennemført. Kiggede lidt igennem på udvikleren.dk, men synes jeg
ikke er specielt godt. Så skulle vel ikke være nogle der har gemt
webcafes tutorials eller ved hvor man kan finde deres mail og så
kontakte dem?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Johansen

Dato : 08-06-06 08:34

"Morten Jensen" <cowabungaNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke er specielt godt. Så skulle vel ikke være nogle der har gemt
> webcafes tutorials eller ved hvor man kan finde deres mail og så

Hej Morten Jensen

Det virker som om, at webcafe.dk har fjernet alt fra deres server, men det
var måske et forsøg værd, at prøv at skrive til webmaster@webcafe.dk

Når det er sagt, så har jeg efter et lille kig/søg i Google fundet dette her
til dig, som jeg håber du kan bruge i stedt for:

http://webmaster.hephey.dk/143/

http://www.phpuniverset.dk

http://www.phpuniverset.dk/show_artikels.phtml?ArtikelID=8

http://www.chbs.dk/kurser/php/

http://www.chbs.dk/kurser/php/frit-php-kursus.html

http://www.eksperten.dk/

Mvh. Allan Johansen

Fra : Jakob Munck

Dato : 08-06-06 09:09
Fra : Bent Stigsen

Dato : 08-06-06 17:25

Morten Jensen wrote:

> [...]
> ikke er specielt godt. Så skulle vel ikke være nogle der har gemt
> webcafes tutorials eller ved hvor man kan finde deres mail og så

http://web.archive.org/www.webcafe.dk/artikler/php/

Du kan også stadig søge gennem google og klikke på linket "Cached", men jeg
ved ikke hvor længe de har en kopi liggende.
http://www.google.com/search?q=site%3Awebcafe.dk+php

/Bent

Fra : Per Fregerslev

Dato : 08-06-06 22:08

Morten Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Så skulle vel ikke være nogle der har gemt
> webcafes tutorials eller ved hvor man kan finde deres mail og så
> kontakte dem?

http://web.archive.org/web/20050304024249/www.webcafe.dk/

m.v.h. PerF

Fra : Morten Jensen

Dato : 09-06-06 00:47

Tak allesammen for jeres hjælp. Var ikke klar over at man kunne se de
sørgelige rester endnu på webcafe så tak for det. Fik lige gemt lidt:)

Fra : WebClaus

Dato : 15-06-06 10:08

Morten Jensen skrev:
> Så skulle vel ikke være nogle der har gemt
> webcafes tutorials eller ved hvor man kan finde deres mail og så
> kontakte dem?

Hold øje med forsiden på http://webcafe.dk/ - inden længe linker vi
til et statisk arkiv (under udarbejdelse) hvor bla. PHP-tutorials
bliver bevaret for eftertiden.

-claus

--
http://moski2.net/