Skype til OS 9 ?
Fra : thomas t

Dato : 16-08-06 16:59

Jeg vil rigtig gerne kunne snakke med kæresten på den anden side af
storebælt uden at skulle skifte over på OS X disken på min gamle 466 MHz G4.

Men på Skypes side kan jeg tilsyneladende ikke hente en så gammel version
.... ved nogen, om jeg kan finde den andetsteds?

Tak, Thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 16-08-06 21:54

Hej Thomas

Såvidt jeg kan se ud fra div. søgninger, så er det ikke muligt på Os 9.x...
mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : thomas t

Dato : 22-08-06 08:57

Erik Richard Sørensen at NOSPAM@NOSPAM.dk ha scritto:

> Såvidt jeg kan se ud fra div. søgninger, så er det ikke muligt på Os 9.x

Jeg tror da nok, en os9-kompatibel version HAR fandtes. (?) og at den bare
ikke længere kan downloades.

Også klart nok: Selvfølgelig gider Skype ikke have gamle versioner liggende,
der er vel nok ikke mange, der skal bruge andet end nyeste version. :(

Tak.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-08-06 21:52

thomas t <spam.tomcat@pc.dk> wrote:
> [...]

> Men på Skypes side kan jeg tilsyneladende ikke hente en så gammel version
> ... ved nogen, om jeg kan finde den andetsteds?

det finder du ikke. Det er ved at være på tide at sige farvel til OS 9
hvis man vil være bare nogenlunde kompatibel med internettet.

Fra : thomas t

Dato : 21-08-06 23:47

Morten Reippuert Knudsen at spam@reippuert.dk ha scritto:

> det finder du ikke. Det er ved at være på tide at sige farvel til OS 9
> hvis man vil være bare nogenlunde kompatibel med internettet.

Øv. (a ve' det godt. X er bare så gumpetungt. På min maskine. Og jeg har sån
ik lige udsigt til penge til en nyere maskine. Men det må jeg jo så ... gøre
noget ved)

tak.