Sync af Sony Ericsson K610i
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 15-08-06 20:41

Hej,

Jeg har lige fået min K610i og vil gerne have den til at sync med min
mac (contact og evt. kalender).
Hva for noget software skal jeg bruge? Gratis er at fortrække men
betaler også gerne for noget der bare virker 100%.

Jeg har pt. en qtek8300 som jeg skal have flyttet mine nummer fra - jeg
kan evt. gøre det på en windows installation et sted - men som permenent
løsning vil jeg jo gerne lave sync fra mac til telefon...

Hilfe :)

/Thomas

Fra : Michael Holm

Dato : 15-08-06 20:56

Thomas Løjmann Jørgensen <lojmann@lojmann.dk> wrote:

> [...]
> kan evt. gøre det på en windows installation et sted - men som permenent
> løsning vil jeg jo gerne lave sync fra mac til telefon...

jeg går ud fra at du har Bluetooth både på mac'en og din K610i ?!
åben iSync som ligger på din mac. tilføj tlf. og sync

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 15-08-06 21:54

Michael Holm wrote:

> jeg går ud fra at du har Bluetooth både på mac'en og din K610i ?!
> åben iSync som ligger på din mac. tilføj tlf. og sync

Jo det har jeg, men iSync har ikke support for hverken min Qtek eller
min K610i...

/Thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-08-06 22:24

On 2006-08-15 22:53:45 +0200, Thomas Løjmann Jørgensen
<lojmann@lojmann.dk> said:

> Jo det har jeg, men iSync har ikke support for hverken min Qtek eller
> min K610i...
>
> /Thomas

Undskyld, jeg siger det, men så er det da en lidt dum telefon at købe.
Der er flere alternativer til iSync, men om de virker, tør jeg ikke
love:

OnSync: <http://www.onmadesoft.com/>
Sync Now v1.0: <http://mobile.feisar.com/syncnow.html> her er K610 nævnt.
MobileSync: <http://www.salling.com/MobileSync/> måske lidt ældre
nova media iSync plugins: <http://www.novamedia.de/sync/> her er K610i nævnt.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Michael Holm

Dato : 16-08-06 14:12

Thomas Løjmann Jørgensen <lojmann@lojmann.dk> wrote:

> Jo det har jeg, men iSync har ikke support for hverken min Qtek eller
> min K610i...
>
> /Thomas
Qtek kender jeg ikke, men alt fra sony Eric. har jeg altid fået til at
virke med mac'en :) du har prøvet selv om ikke er nævnt som
understøttet ?
Ellers er det igang med nogen af de programer som henrik nævner -
du kan også søge på macupdate.com

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-08-06 23:08

Den 15.08.2006 kl. 22:53 skrev Thomas Løjmann Jørgensen
<lojmann@lojmann.dk>:

> Jo det har jeg, men iSync har ikke support for hverken min Qtek eller
> min K610i...

Nu er K610i mig bekendt også ret ny, så det er højest sandsynlig grunden
til at den endnu ikke figurerer i iSync, men som altid er Google din ven
(og tilmed fransk-oversætter i dette tilfælde):

Ikke en perfekt oversættelse, men jeg håber du alligevel kan gennemskue
det

--
Michael Rasmussen | IRC for Mac-nørder: http://macintosh.irczone.dk/

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 17-08-06 20:02

Tak - filen fandes ikke men jeg fandt den
her:http://mac1.no/forum/viewtopic.php?p=309716 og nu ser det ud til at
virke...

Tak for input :)