Problemer med Kingston i miniMac?
Fra : Leif Neland

Dato : 14-08-06 16:02

InfoCare siger, der er problemer med at bruge Kingston RAM i mac (mini).

Er der noget om det, eller vil de bare have os til at købe deres eget?

Iflg edbpriser koster det 915kr for 1GB, og fabrikantens beskrivelse er:

Kingston, the world's largest independent memory manufacturer, has over 2,
000 memory products. In today's performance-driven environment, memory
upgrades provide an easy, economical alternative to increase system
performance. Every memory product Kingston offers is designed to help you
get maximum performance at the best price to you. This product is designed
for Apple - Mac mini 1.25/1.42GHz.

Men ville Kingston mon lave noget, der ikke virkede?...

Leif

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 14-08-06 16:22

Hej Leif

Leif Neland wrote:
> InfoCare siger, der er problemer med at bruge Kingston RAM i mac (mini).
>
> Er der noget om det, eller vil de bare have os til at købe deres eget?

Nej, det er desværre rigtig. Jeg har mødt flere, der har haft problemer
med Kingstons Value RAM i MacMini og i MDD, samt deres Value RAM DDR
RAM, der kan bruges til G5

> [...]
> for Apple - Mac mini 1.25/1.42GHz.
>
> Men ville Kingston mon lave noget, der ikke virkede?...

Du skal nok op i noget af deres 1st part RAM som fx. KTA serien, ellers
er der jo også Crucial og TechWorks og Apacer, så er du sikker på, det
virker...

mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>