CS2 på Macintel?
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-07-06 10:13

Det er efterhånden umuligt at opdrive PowerBook's som ellers er at
fortrække når de primære applikationer er CS2 og Office. Office er
ikke umidelbart det store problem, men Indesign og Photoshop bekymrer
mig mere.

Er der nogen her i gruppen som har skiftet deres +1GHz Powerbook's ud
med MacBook(Pro) som primært anvender den til CS2 programmer? Hvad er
jeres erfaring mht. hastigheden, og er det en tålelig løsning for en
professionel? Og hvordan fungerer det med én GB ram.

Fra : Jesper

Dato : 28-07-06 19:22

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@gmail.com> wrote:

> [...]
> jeres erfaring mht. hastigheden, og er det en tålelig løsning for en
> professionel? Og hvordan fungerer det med én GB ram.

1 GB RAM og så CS2 programmerne: Forget it! Du skal maxe den ud med 2 GB
RAM hvis du skal køre ramgrise som CS2.
--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-07-06 21:45

> 1 GB RAM og så CS2 programmerne: Forget it! Du skal maxe den ud med 2 GB
> RAM hvis du skal køre ramgrise som CS2.

Det var nu ikke som sådan CS2 og dets generelle rambrug jeg spurgte
til. Det realworld erfaringer med hvordan det fungerer under
Rosetta jeg er interesseret i (ikke bechmarks, dem har jeg set).

Fra : Jesper

Dato : 28-07-06 23:59

> Det var nu ikke som sådan CS2 og dets generelle rambrug jeg spurgte
> til. Det realworld erfaringer med hvordan det fungerer under
> Rosetta jeg er interesseret i (ikke bechmarks, dem har jeg set).

Har kun erfaringer med GoLive CS2 , den opfører sig fornuftigt.

Fra : Michael Holm

Dato : 29-07-06 18:12

> [...]

> jeres erfaring mht. hastigheden, og er det en tålelig løsning for en
> professionel? Og hvordan fungerer det med én GB ram.

Hej Morten,
du er velkommen til at kigge forbi (vi er nu på det gamle
kommunehospital) og lege/prøve lidt - jeg har 2 gb ram i MacBook Pro'en
Som Jesper skriver kører golive ok. de andre bruger jeg ikke så meget,
men de er installeret :)

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk