MacBook gastronomi ;-)
Fra : Jesper

Dato : 17-07-06 19:04

Seeing is believing!

http://www.reghardware.co.uk/2006/07/17/macbook_frys_egg/

--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can
negate the use of terror as a means of battle."
(He Khazit, Lehi underground newspaper, 1943)

Fra : Bruno

Dato : 17-07-06 23:10

Jesper wrote:
> Seeing is believing!
>
> http://www.reghardware.co.uk/2006/07/17/macbook_frys_egg/

Tragisk

Det er en af årsagerne til at jeg kigger i en anden retning mht. mit
kommende indkøb af bærbar, der er tidspunkter hvor man gerne vil kunne
stille dyret i skødet. Jeg håber stadig der kommer en lille ny bærbar
Mac med fokus ægte bærbarhed, men hvis ikke så er det her drømme dyret:

http://www.mobilityguru.com/2005/12/12/exit_the_sony_vaio_t/index.html

1.26 kg for en maskine med alle features inkl. indbygget dual layer DVD
brænder og 6-7 timers batteritid. Det eneste som mangler er en måde at
køre OSX på, det og så måtte den gerne koste lidt mindre.

Mvh

Bruno

Fra : Terje Rydland

Dato : 18-07-06 06:19

> Seeing is believing!
>
> http://www.reghardware.co.uk/2006/07/17/macbook_frys_egg/

Derfor har jeg problemer med å tro det. Fordi jeg har sett det med egne
øyne. Og det stemmer ikke!
Jeg har 2 MacBook og 1 MacBook Pro og ingen av dem blir varme ved vanlig
bruk.
De blir varme når du bruker maskinen mens laderen står i, men selv da
går det fint å ha dem i fanget. Når de brukes på batteri blir de knapt
lunkne. Og når de lades uten å brukes blir de heller ikke varme.

Du skal ikke tro alt du leser!

Terje

Fra : Morten

Dato : 18-07-06 12:16

Jesper wrote:
> Seeing is believing!
>
> http://www.reghardware.co.uk/2006/07/17/macbook_frys_egg/

Især hvis man ser lidt længere nede på siden:

"It's a gag of course, but one that highlights just how many of us
MacBook and MacBook Pro users feel as we swelter over the new
Intel-based Mac notebooks, particularly in the unseasonable climate the
UK is undergoing right now."