[OS 10.4.8] Fri for 'Seneste emner'
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-07-06 11:54

Findes der en funktion i OS X eller evt. et tredjepartsprogram
som sørger for, at der ikke bliver registreret hverken programmer,
dokumenter eller servere i 'Seneste emner' i Finder?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-07-06 13:44

Thomas G. Madsen skrev:
> Findes der en funktion i OS X eller evt. et tredjepartsprogram
> som sørger for, at der ikke bliver registreret hverken programmer,
> dokumenter eller servere i 'Seneste emner' i Finder?

Vælg "Ingen" udfor henholdsvis Programmer, Dokumenter og Servere.

P.S. Jeg går ud fra at det stadig er sådan i 10.4.8, vi andre dødelige
sidder jo stadig med 10.4.7

--
Michael Rasmussen » Mød Mac-brugere på IRC: http://macintosh.irczone.dk/
»If you understand what you're doing, you're not learning anything.«

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-07-06 19:13

Michael Rasmussen skrev:

> Vælg "Ingen" udfor henholdsvis Programmer, Dokumenter og
> Servere.

Tak.

> P.S. Jeg går ud fra at det stadig er sådan i 10.4.8, vi andre
> dødelige sidder jo stadig med 10.4.7

Hov, det gør jeg da forresten også. :)

--
Hilsen