Hvor køber i Jeres Mac grej?
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 26-06-06 07:00

Mvh. Bo Jørgensen

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 26-06-06 10:29

"Bo J¯rgensen" <bo@pc.dk> on mandag 26. juni 2006 at 7:59 +0100 wrote:
>Mvh. Bo Jørgensen

Det kommer da an på, hvor du bor? Om du er studerende eller medlem af
Macbruger
Jeg personlig har 2 favoritsteder, men ved, at der er et par andre
anbefal sværdige
Hilsen Hanne

www.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 26-06-06 11:07

> Det kommer da an på, hvor du bor? Om du er studerende eller medlem af
> Macbruger

Bor? Nå ja - jeg glemte at fortælle at det var køb på nettet jeg tænkte på.

> Jeg personlig har 2 favoritsteder, men ved, at der er et par andre
> anbefal sværdige

Mvh. Bo

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 26-06-06 11:41

"Bo J¯rgensen" <bo@pc.dk> on mandag 26. juni 2006 at 12:07 +0100 wrote:

>Bor? Nå ja - jeg glemte at fortælle at det var køb på nettet jeg tænkte
>på.
Nå, OK, så er der vel bare hos APPLE SELV.

Du får lidt rabat som studerende, og også nogle steder igennem MacBruger.
Selv foretrækker jeg persnlig betjening, men det er jo en smagssag
Hilsen Hanne

>værdige
>
>Mvh. Bo

www.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 26-06-06 14:45

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Mvh. Bo Jørgensen

Caslon IT

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-06-06 16:27

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> wrote:

> "Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Caslon IT

Er de stadig i live?!

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org - antipartiet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 27-06-06 07:14

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Er de stadig i live?!

De langer i hvert fald stadig kasser over disken, og tager sig også betalt
for det. Så min bedste formodning er at de stadig lever

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-06-06 16:27

Bo Jørgensen <bo@pc.dk> wrote:

> Mvh. Bo Jørgensen

Som oftest macxpres.dk (ny anymac.dk) eller Humac butikkerne (nu
overtaget af Officeline, men de kører stadig under humanc brandet).

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 26-06-06 18:43

Det er vist omvendt. Se www.officeline.dk

--