Problemer med Canon ip 2200
Fra : Carsten Brinkmeyer

Dato : 25-06-06 18:35

Hej,

Jeg har en ibook (power pc) på tiger 10.4.6 og har problemer med at
udskrive. Jeg har lige købt en canon printer ip 2200 og den tilsluttet ved
airport express base. Nu begynder den godt nok at printe ting men stopper
nogen gang midt i processen, mest når der er sider med billeder eller mange
sider. Kan man indstille noget og hvor er er det hen? Har en af jer en idee
hvad der kunne være i vejen med at den stopper eller det tage udtrolig lang
tid. Jeg formoder det har noget med dataoverførelse at gøre. Any idears.

Tak på forhånd,

Carsten

Fra : Flemming Rubini

Dato : 25-06-06 21:15

Carsten Brinkmeyer <carstenbrinkmeyer@hotmail.com> wrote:

> [...]
> tid. Jeg formoder det har noget med dataoverførelse at gøre. Any idears.

er det USB, Ethernet, trådløst eller wa?

Flemming Rubini

Fra : Carsten Brinkmeyer

Dato : 26-06-06 00:03

Yes, printeren er tilsluttet til airport express via usb. Og computern så
trådløs ... Vh Carsten

On 6/25/06 10:14 PM, in article
1hhidrw.bmvkdi1ajkqzsN%flemming@rubini.invalid, "Flemming Rubini"